کد خبر : 4040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

واکنش استانداری بوشهر به خبر “بوشهرنیوز” و قدردانی مردم+عکس

واکنش استانداری بوشهر به خبر “بوشهرنیوز” و قدردانی مردم+عکس
بوشهرنیوز: پس از آن بود که یکی از مسئولین استانداری بوشهرطی تماسی با "بوشهرنیوز" با اشاره به تلاش های صورت گرفته و حجم بالای مشکلاتی که بر اثر بارندگی در مناطق مختلف استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتی به وجود آمده بود، وعده داد در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ روز گذشته مسیر کردلان به باغان که به عنوان دومین محور برای ارتباط مردم این روستا با مرکز شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر محسوب می شود، با تلاش مامورین راهداری و حمل و نقل باز شد.

گفته می شود دیروز چهارشنبه، ۲۷ آذرماه ۹۸ مدیرکل ستاد بحران استانداری به همراه رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان دشتی با حضور در منطقه بر روند بازگشایی این مسیر نظارت می کردند.

سه شنبه شب بود که پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز با انتشار خبری با عنوان “ پل روستای کردلان در محاصره آب/مسئولین به دادِ مردم برسند+عکس” با اشاره به محاصره تنها پل روستای کردلان توسط سیلاب روخانه مند از مسئولین خواسته بود هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر دوم اقدام کنند.

پس از آن بود که یکی از مسئولین استانداری بوشهر طی تماسی با “بوشهرنیوز” با اشاره به تلاش های صورت گرفته و حجم بالای مشکلاتی که بر اثر بارندگی در مناطق مختلف استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتی به وجود آمده بود، وعده داد در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

روز چهارشنبه، ۲۷ آذرماه ۹۸ ساعت ۱۴ خبر رسید که مجموعه استانداری بوشهر به همراه پرسنل راهداری و حمل و نقل با حضور در منطقه در حال بازگشایی مسیر هستند.

نهایتا عصر چهارشنبه خبر رسید که با تلاش مسئولین مسیر دوم کردلان به باغان بازگشایی شد.

“بوشهرنیوز” که بنا بر رسالت رسانه ای خود موظف به پوشش خبرها و مشکلات مردم در جای جای استان بوشهر است، وظیفه خود دانسته از اقدام به موقع و سریع پرسنل استانداری و همچنین راهداری و حمل و نقل در راستای رفع مشکلات مردم قدردانی کند.

همچنین مردم منطقه نیز طی تماسی با “بوشهرنیوز” از مسئولین به ویژه مدیرکل بحران استانداری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل دشتی و بخشدار شنبه قدردانی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان