کد خبر : 6981
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
-

آقای روحانی! حل مشکلات پیشکش، کشور را به وضعیت سال ۹۲ باز گردانید

آقای روحانی! حل مشکلات پیشکش، کشور را به وضعیت سال ۹۲ باز گردانید
آقای روحانی گفته که من در صد روز آخر مشکلات را حل می‌کنم، بنده به ایشان می‌گویم که مشکلات را حل نکنید بلکه وضعیت را به سال ۹۲ باز گردانید.؛

به گزارش بوشهرنیوز- صحبت‌های آقای روحانی قبل از نوروز مبنی بر این که از پیک کرونا گذشته‌ایم، باعث شد تا مردم به انجام دید و بازدیدها گرایش پیدا کنند و از طرف دیگر صف‌های طولانی خرید مرغ باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شد تا امروز ما شاهد قرنطینه افراد باشیم.

سؤال من اینجاست؛ آنهایی که صف‌های طولانی مرغ را در کشور ایجاد کردند آیا در شیوع ویروس کرونا نقشی نداشتند؟

ما پیش از عید شاهد صف‌های طولانی خرید مرغ بودیم و امروز که مردم به خاطر شیوع کرونا قرنطینه شده‌اند مرغ به وفور در مراکز فروش یافت می‌شود.

البته با وجود عرضه مرغ با قیمت کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان ما با پدیده عدم دستیابی مرغداران به جوجه یک روزه هستیم که باعث می‌شود آنها نتوانند جوجه ریزی کنند که اگر این وضعیت ادامه داشته باشد ما در خردادماه و در آستانه انتخابات با افزایش قیمت مرغ مواجه خواهیم شد و من از دولت و وزارت کشاورزی می‌خواهم تا هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

آقای روحانی گفته که من در صد روز آخر مشکلات را حل می‌کنم، بنده به ایشان می‌گویم که مشکلات را حل نکنید بلکه وضعیت را به سال ۹۲ باز گردانید.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان