کد خبر : 7168
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

وقتی که شأن و جایگاه مردم استان بوشهر در سه دقیقه زیر سوال می‌رود/نماینده مردم باوقار دشتستان یا مرید دیگران؟!

وقتی که شأن و جایگاه مردم استان بوشهر در سه دقیقه زیر سوال می‌رود/نماینده مردم باوقار دشتستان یا مرید دیگران؟!
یکی از نمایندگان استان مهم، خونگرم و بزرگ استان بوشهر در یک اقدامی عجیب و خارج از شأن و جایگاه در قرعه‌کشی صدا و سیما برای مناظرات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نمایندگی آقای زاکانی را به دوش گرفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز- یکی از نمایندگان استان مهم، خونگرم و بزرگ استان بوشهر در یک اقدامی عجیب و خارج از شأن و جایگاه در قرعه‌کشی صدا و سیما برای مناظرات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نمایندگی آقای زاکانی را به دوش گرفت.

این اقدام خلاف شان و جایگاه نمایندگی استان متعالی و پر افتخار بوشهر باعث شد خیل عظیمی از مردم، بزرگان و دلسوزان استان به آن واکنش منفی و انتقادی نشان دهند.

تمام کاندیداهای ریاست جمهوری این دوره برای تعیین قرعه‌کشی مناظرات ریاست جمهوری، افراد جوانِ دانشجو که در پایین‌ترین سطوح سیاسی هستند، انتخاب کردند اما در این قائله برای آقای زاکانی، نماینده مردم دشتستان نماینده او شده است!

 

آیا این مساله با شان و منزلت و جایگاه استان بوشهر همخوانی دارد، آیا این نماینده محترم، شخصیت و منزلت نمایندگی را که از مردم گرفته است را می‌تواند به راحتی و برای منافع شخصی هزینه کند

از طرفی دیگر با وجود رأی‌آوری بالای آیت‌الله رئیسی و اجماع بزرگان مبنی بر گزینه اول جبهه انقلاب چرا باید این نماینده استان انقلابی و ولایی نمایندگی آقای زاکانی را عهده‌دار شود، در حالی که تمامی اعضای دفتر ایشان از طرفداران آقای رئیسی هستند اما خود مرید آقای زاکانی؟!

اگر تفاوت دیدگاه در انتخاب اصلح بین آقای نماینده و اعضای دفتر و حامیان وی به این شدت باشد ، ناگوار و تاسف آور است.

قطعا نماینده محترم همچنان که نتوانسته است برای نزدیکان، حامیان و اعضای محترم دفتر خود، اصلح میدان را معرفی کند ، نمیتواند آرا و نظرات خود را برای مردم ماثر بداند.

الا اینکه قاعده ، زنبیل گذاشتن در هر ستادی را عملیاتی کرده باشد،. که این حرکت ، انقلابی و ارزشی نمی باشد.

وقتی آقای نماینده محترم وجوان دشتستان خود را انقلابی و آگاه به مسایل سیاسی می داند ، چگونه ارتباط ، مراد و مریدی خود را به آقای زاکانی بر مسایل دیگر ترجیح می دهد.

آقای نماینده محترم ، شما باید مصالح شهرستان را بر مصالح شخصی خود ترجیح داده و همچنان که در دولت گذشته جایگاهی نداشتید ، با این حرکت های شخصی محور ، جایگاه خود و دشتستان را در دولت آینده از دست خواهید داد که خسارتی است برای مردم شهرستان دشتستان.

این پایگاه خبری تحلیلی از همان ابتدا نسبت به این نماینده محترم هشدارهای لازم را داده بود که چطور می‌شود کسی که مرید آقای زاکانی باشد و قد و قامت سیاسی داشته باشد. چرا که این فرد الزاما فقط طبق منویات جناب آقای زاکانی گام برمی‌دارد.

این نماینده محترم شان استان بوشهر را برای خارج کردن نوبت مناظره از گوی در سه دقیقه از بین برد که این اقدام موجب ناراحتی تمام دلسوزان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان