کد خبر : 7381
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۷
-

انقلاب معیار است یا افراد/فردی که تفکر انقلابی را تفکر داعشی میدانست، در لیست عده ای انقلابی قرار گرفت!

انقلاب معیار است یا افراد/فردی که تفکر انقلابی را تفکر داعشی میدانست، در لیست عده ای انقلابی قرار گرفت!
در اسرع وقت باید این دغدغه دلسوزان، نخبگان و دلباختگان به انقلاب حل و رفع شود که در غیر این صورت مردم شریف و نجیب طبق آتش به اختیار و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب نسبت به شناخته شدن انقلابیون، این انقلابی‌نماها را به سزای اعمال خود خواهند رساند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- انقلاب و شرایط آن معیار تمام تصمیمات، اقدامات و مواضع باید باشد و افراد و جریان‌ها و حزب‌ها طبق این معیار سنجیده می‌شوند.

متاسفانه برخی از لیست های انقلابیون تدارک شده برای یکی از شورای های استان بوشهر دستخوش سلایق و حب و بغض‌ها قرار گرفته که مایه دلسردی، ناراحتی و گلایه دلسوزان انقلاب شده است.

آیا فردی که نشر اکاذیب می‌کند و کار او تهمت‌پراکنی و بازی کردن با آبروی مومنان باشد، سنخیتی با منش و رفتار اهل انقلاب دارد؟

فرد یاد شده(م. ب) که در نزد دو بازپرس، دو قاضی و ۳ مرتبه تجدید نظر محکوم واقع می‌شود، چگونه می‌توان آن را یک فرد انقلابی دانست و وارد لیست مورد اعتماد انقلابیون کرد؟

آیا معیار انقلاب است یا افراد؟ ، سلیقه‌ها، حب و بغض‌ها، این نوع تفکر ناپسند باعث شده که مردم بدبین شوند چرا که رفتارها ضد و نقیض است.

فرد مذکور که در برهه‌ای تفکر انقلابی را تفکر داعشی می‌نامید، اکنون با چه منطق و استدلالی باید در لیست مورد اعتماد اهل انقلاب و وابستگان به این منش قرار گیرد.

افرادی که تهمت‌زنندگان و ناشران اکاذیب را انقلابی می‌دانند، قطعا باید در انقلابی بودن خود شک کنند، چرا که این فرد محکوم قطعی کیفری از مسیر حب و بغض‌ آنها عبور کرده است.

در اسرع وقت باید این دغدغه دلسوزان، نخبگان و دلباختگان به انقلاب حل و رفع شود که در غیر این صورت مردم شریف و نجیب طبق آتش به اختیار و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب نسبت به شناخته شدن انقلابیون، این انقلابی‌نماها را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان