کد خبر : 8267
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

مهم‌ترین مشکل مسؤولان!

مهم‌ترین مشکل مسؤولان!
متاسفانه مشکل بزرگ بسیاری از مسوولان نظام مقدس اسلامی این است که قبل از هر تصمیمی با مردم سخن نمی‌گویند، یا آنها را در جریان امور کشور قرار نمی‌دهند و مشکلات و چالش‌ها را با آنها در میان نمی‌گذارند.؛
به گزارش بوشهرنیوز- مردم محرم نظام و حکومت هستند، پشتوانه و قوام اقتدار، پیشرفت و حرکت رو به جلوی جامعه به حساب می‌آیند که باید مسؤولان همواره آنها را با خود همراه کنند.
متاسفانه مشکل بزرگ بسیاری از مسوولان نظام مقدس اسلامی این است که قبل از هر تصمیمی با مردم سخن نمی‌گویند، یا آنها را در جریان امور کشور قرار نمی‌دهند و مشکلات و چالش‌ها را با آنها در میان نمی‌گذارند.
عدم قرار دادن مردم در جریانات کشور و تصمیمات باعث می‌شود که آنها هیچگاه همراه نظام و دولت و حکومت نخواهند شد، حتی اگر آن تصمیم و اقدام به نفع مردم باشد.
رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ رئیس دولت سیزدهم، تاکید کردند: یکی از کارهای مهمی که به مردمی بودن دولت کمک می‌کند، تعهد به گفتگوی صادقانه و بدون پیرایه‌های سیاسی با مردم است.
ایشان فرمودند: باید با مردم صادقانه حرف زد، مشکلات و راه‌حل‌ها را گفت و توقعات را بیان کرد و کمک‌های لازم را نیز به مردم تقدیم کرد.
حرف زدن صادقانه و بدون برچسب‌های سیاسی با مردم، باعث می‌شود که دست دولت و مسوولان برای حل مشکلات باز و گسترده شود و مردم را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود!
دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی که همواره مردمی بودن از شعارهای آنها است باید بدانند که در جزئی‌ترین تصمیمات خود نیز باید مردم را محرم خود بدانند.
عدم مشورت و اقناع مردم در تصمیمات باعث پدید آمدن بسیاری از مشکلات می شود که بعد خود این مشکلات برای کشور تبدیل به چالش می‌شود.
نباید قضیه آبان ماه و بنزین را فراموش کنیم، این یک مثالی است برای همه دولتمردان که این قضیه اگرچه نیاز مبرم و ضروری کشور بود اما عدم اقناع و همراهی مردم و گفت‌وگو صادقانه با آنها، باعث شد که مشکلات امنیتی زیادی در سرتاسر کشور به وجود آید.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان