کد خبر : 8416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
-

وخامت اوضاع رژیم صهیونیستی به روایت مقامات صهیونیست

وخامت اوضاع رژیم صهیونیستی به روایت مقامات صهیونیست
رژیم اشغالگر صهیونیستی نه فقط در ارزیابی جمهوری اسلامی، بلکه در ارزیابی مقامات ارشد و تحلیلگران خود به آخر خط رسیده است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- رژیم اشغالگر صهیونیستی نه فقط در ارزیابی جمهوری اسلامی، بلکه در ارزیابی مقامات ارشد و تحلیلگران خود به آخر خط رسیده است. چند نمونه از این ارزیابی ها را مرور کنید:

تامیر پاردو رئیس اسبق موساد: “اسرائیل در سایه چند دستگی بی‌سابقه، وارد مرحله خود ویرانگری شده و در لبه پرتگاه قرار دارد. در شرایطی که دشمنان ما منتظر ساعت صفر نابودی ما هستند، به کشوری تکه و پاره تبدیل شده‌ایم”.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی: “اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیکی‌ می‌شود. کشور ما دو بار به علت جنگ‌های داخلی، اول زمانی که عمر آن ۸۰ سال بود، تجزیه شد و [در جنگ داخلی] دوم زمانی که این سرزمین ۷۷‌ ساله بود، از هم پاشید. ما اکنون در دوره سوم به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم.  اسرائیل به یکی از سخت‌ترین لحظه‌های انحطاط خود رسیده است”.

ایهود باراک نخست‌‌وزیر اسبق اسرائیل : “احتمالا برای سومین ‌بار در تاریخ حکومت‌های یهود، دچار نفرین دهه هشتم شده‌ایم و بیم آن می‌‌رود که این نفرین، قبل از ۸۰ سالگی بر سر اسرائیل نازل شود”.

مارتین وان کریفلد، مورخ صهیونیست: “اسرائیل از هم خواهد پاشید، جنگ علیه فلسطینیان شکست خورده و در پایان آن، اسرائیل نابود خواهد شد. ارتش، به‌خاطر نادانی فرماندهان، فرار وسیع سربازان از خدمت، رواج مواد مخدر و قاچاق آن در میان نظامیان در حال فروپاشی است”.

ژنرال اسحاق بریک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره: “ارتش اسرائیل، ضعیف‌‌تر از چیزی است که وانمود می‌‌شود و آمادگی جنگ با ایران را ندارد. اسرائیل در مسیر نابودی است. این، پیش‌‌ بینی از روی خشم نیست، حقیقتی انکارناپذیر است”.

روزنامه ‌هاآرتص: “زوال اسرائیل نزدیک‌‌تر از آن چیزی است که می‌پندارید و رفتار‌هایش، گواهی مرگش را امضا می‌‌کند”.

ارزیابی روزنامه یدیعوت آحارنوت از گزارش “مؤسسه مطالعات امنیتی دانشگاه تل‌آویو” : “همه سناریوها برای اسرائیل در سال ۲۰۲۲، بد و ناگوار هستند”.

یک علت عملیات روانی گسترده علیه ایران در رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل، لاپوشانی همین حال خراب رژیم اشغالگر قدس است.(ایمانی)

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان