کد خبر : 9068
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
-

وحید نیک روش در گفتگو با "بوشهرنیوز":؛

اصلا بحث استیضاح شهردار بوشهر مطرح نیست/شورای ششم کاملا شفاف است/شهرداری و شورا بدون توجه به حاشیه ها پروژه های بزرگی را تا پایان سال به اتمام می رسانند

اصلا بحث استیضاح شهردار بوشهر مطرح نیست/شورای ششم کاملا شفاف است/شهرداری و شورا بدون توجه به حاشیه ها پروژه های بزرگی را تا پایان سال به اتمام می رسانند
بوشهرنیوز: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به هیچ عنوان بحثی از استیضاح یا تغییر شهردار بوشهر مطرح نیست و شورای ششم در این مورد کاملا شفاف است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، وحید نیک روش در پاسخ به پرسش خبرنگار “بوشهرنیوز” درمورد طرح شایعاتی مبنی بر استیضاج شهردار بوشهر تا پایان سال جاری اظهار داشت: شورا و شهرداری بوشهر با تعامل و همکاری یکدیگر تا پایان سال برخی پروژه هایی که از دوره های قبل ناتمام بوده است را به پایان خواهند رساند.

 

وی در این گفتگو از دو پروژه بسیار مهم تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و همچنین گذر سرتل به تنگک نام برد که تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 

نیک روش با بیان این که اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به وعده هایی که در زمان انتخابات داده اند پایبند هستند، افزود: شفافیت یکی از وعده هایی بود که اکثر اعضای فعلی شورای شهر بوشهر در زمان انتخابات به مردم داده اند و اکنون نیز با راه اندازی سایت شفافیت به یکی از مهم ترین شعارهای انتخاباتی خود عمل کرده ایم.

 

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان این که در دوره جدید سعی کردیم پروژه های نیمه تمام بوشهر را که از دوره های گذشته باقی مانده بود به اتمام برسانیم، گفت: شورا و شهرداری عقیده دارند برای جلوگیری از هدررفت سرمایه های شهر نباید تا انمام طرح های قبلی، پروژه ای جدید را تعریف کرد.

 

نیک روش با بیان این که آرامش، تعامل و فضای دوستی و کار شورای ششم و شهرداری نقطه قوت این دوره است، افزود: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در کارهای گروهی مانند شورا و مجلس کاملا طبیعی و بدیهی است و این اختلافات به منزله درگیری و تنشی که منجر به عقب ماندگی در کارها یا به اصطلاح لج و لجبازی شود نیست.

 

وی با بیان این که علی رغم وجود برخی اختلاف نظرها در شورا اما اعضای شورا و شهرداری در تامین منافع مردم شهر همگرا و پیگیر هستند از شهروندان بوشهری خواست به شایعات توجه نکنند و مطمئن باشند فضای کنونیِ کار و تلاش در راستای رفع مشکلات شهر همچنان تداوم خواهد داشت.

 

نیک روش با قدردانی از حسین حیدری، شهردار بوشهر را نیرویی انقلابی و جهادی دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل شورا و شهرداری، مرکز استان بوشهر آینده بسیار خوبی پیش رو داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان