کد خبر : 1002
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
-

رفتار عجیب نمایندگان استان بوشهر در دیدار با وزیر کشور؛

ترک جلسه توسط نمایندگان بوشهر به دلیل موقعیت نامناسب صندلی!

ترک جلسه توسط نمایندگان بوشهر به دلیل موقعیت نامناسب صندلی!
بوشهرنیوز: استان بوشهر دارای تعداد بسیار کمی نماینده در مجلس شورای اسلامی است و همین چهار نماینده باید تلاش مضاعفی برای احقاق حقوق استان داشته باشند و شاید باید به اندازه چند نماینده مجلس تلاش کنند.  در حالی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از فرصتی برای خدمت استفاده کنند اما گویا اولویت نمایندگان استان بوشهر حفظ صندلی است!؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ حضور اعضای دولت و وزرا در هر استانی این فرصت را ایجاد می‌کند که با تشریح شرایط و وضعیت استان، نسبت به دریافت اعتبارات و تخصیص بودجه و تعریف پروژه‌ها با وزیر مذاکره کرد و برای توسعه استان قدم برداشت.

 

وزیر کشور مهمان استان بوشهر بود و در اولین نشست کاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر که با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس برگزار شد، حضور یافت.

 

این نشست می‌توانست محلی برای مطالبه‌گری نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باشد و نمایندگان مجلس با تشریح مشکلات و کاستی‌ها و اعلام نیازهای استان، از این عضو کابینه دولت برای رفع مشکلات استان یاری بگیرند.

 

 

استان بوشهر دارای تعداد بسیار کمی نماینده در مجلس شورای اسلامی است و همین چهار نماینده باید تلاش مضاعفی برای احقاق حقوق استان داشته باشند و شاید باید به اندازه چند نماینده مجلس تلاش کنند.

 

در حالی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از هر فرصتی برای دفاع از موکلان خود و رفع مشکلات و تامین نیازهای آنها استفاده کنند، گویا اولویت نمایندگان استان بوشهر حفظ صندلی است.

 

سه نماینده استان بوشهر که از ابتدای نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر حضور داشتند، به خاطر اینکه محل نشستن آنها از دید خودشان مناسب نبود، پس از قرائت قرآن جلسه را ترک کردند و بیرون رفتند و بعدها با وساطت صورت گرفته یکی از این افراد برگشتند و نماینده چهارم هم به جلسه اضافه شد ولی دو نماینده جلسه را به کلی ترک کرده و رفتند.

 

یکی از این نمایندگان استان دلیل ترک جلسه را رعایت نشدن شان آنها عنوان کرده است. آیا شان نماینده مجلس در این است که صندلی او یکی یا دوتا صندلی با وزیر فاصله داشته باشد و یا شان و جایگاه باید در دل مردم و توانمندی او باشد؟

 

اینکه شان نماینده مجلس باید حفظ شود را شکی نیست و علاوه بر نماینده مجلس، شان مردم نیز باید حفظ شود. شان و جایگاه مردم این است که نماینده آنها از هر روزنه‌ای برای گرفتن ریالی بیشتر از اعتبارات استفاده کند.

 

شان مردم این است که نماینده روی زمین بنشیند و یا ایستاده اینگونه جلسات را دنبال کند ولی بتواند ذره‌ای بیشتر به درد مردم بخورد، مردمی که این روزها با مشکلات اقتصادی مختلفی روبرو هستند و تلاش نمایندگان می‌تواند کمک زیادی به آنها باشد.

 

انتظار می‌رفت نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی حتی اگر محل نشستن آنها در نشست با وزیر فاصله زیادی هم داشت، به خاطر مردم هم که شده نشست را ترک نمی‌کردند و می‌ماندند و از حق مردم دفاع می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان