کد خبر : 10575
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
-

پس از ۶ سال روی داد؛

به نیروهای بومی استان بوشهر اعتماد کنیم/موفقیتِ بزرگِ فرزندانِ استان در صنعت پتروشیمی

به نیروهای بومی استان بوشهر اعتماد کنیم/موفقیتِ بزرگِ فرزندانِ استان در صنعت پتروشیمی
بوشهرنیوز: این موفقیت می تواند تلنگری هم برای مدیران ارشد استان بوشهر و هم مدیران رده بالای صنعت نفت کشور باشد که فرزندان این استان از توانمندی بالایی در امور مختلف در راستای پیشبرد کارها برخوردار هستند اما باید به آنان فضا و میدان داده شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، شب گذشته خبری در یکی از رسانه های صنعت نفت در استان بوشهر منتشر شد که نشان دهنده موفقیت حقوقیِ شرکت پتروشیمی مروارید در بازگشتِ ۵/۵ میلیون یورو به بیت المال پس از ۶ سال بود.

 

بر اساس نوشته کانال خبری وبسایت نفت نما، پس از مقاومت مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون برای واگذار نکردن تعمیرات کمپرسور واحد الفین به دلالان شرکت زیمنس، محمود فخرایی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با تیم حقوقی این شرکت نیز موفق شدند ۵/۵ میلیون یورو پولِ خرید کمپرسور زیمنس را پس از شش سال برگردانند.

 

نکته ای که در این خبر نباید نادیده گرفته شود تیم حقوقی شرکت پتروشیمی مروارید بوده که دو تن از نیروهای بومی استان بوشهر مسئولیت ارشد آن را برعهده دارند.

 

دکتر عبدالصمد بحرینی، مدیر امور حقوقی و پیمان ها و دکتر عبدالمطلب امینی معاون وی هر دو از نیروهای توانمند بومی استان بوشهر بوده که نقش مستقیمی در این موفقیت بزرگ داشتند.

 

در واقع تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر واحد حقوقی این شرکت با مدیریت بحرینی موجب شد پس از شش سال، پنج و نیم میلیون یورو از شرکت زیمنس به بیت المال برگردد.

 

این موفقیت می تواند تلنگری هم برای مدیران ارشد استان بوشهر و هم مدیران رده بالای صنعت نفت کشور باشد که فرزندان این استان از توانمندی بالایی در امور مختلف در راستای پیشبرد کارها برخوردار هستند اما باید به آنان فضا و میدان داده شود.

 

البته قصد نداریم زحمات و تلاش های مدیران و مسئولین غیربومی را نادیده بگیریم اما حضور نیروی بومی در استان بوشهر و عِرق آنان نسبت به این استان و تلاش مستمر آن ها در راستای احقاق حق منطقه و شرکت های مستقر در آن می تواند کفه ترازو در پیگیری کارها تا حصول نتیجه را برای نیروهای بومی سنگین تر کند.

 

به هر حال؛ شیرینی بازگشتِ مبلغ ۵/۵ میلیون یورو از شرکت زیمنس به پتروشیمی مروارید برای مردم استان بوشهر که فرزندانِ آن نقش مستقیمی در آن داشتند، مضاعف بوده که امیدواریم از این پس شاهد اعتماد بیشتر مسئولین وزارت نفت به نیروهای بومی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان