کد خبر : 1040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
-

بازتابهای گسترده فیلم رفتار زت معلم بوشهری با دانش آموز؛

دادستانی بوشهر موضوع رفتار زشت معلم با دانش آموز را پیگیری می کند

دادستانی بوشهر موضوع رفتار زشت معلم با دانش آموز را پیگیری می کند
بوشهرنیوز: حالا دیگر تمام مردم ایران این فیلم تکان دهنده را دیده اند. برخورد زشت یک معلم بوشهری با دانش آموزش. اما در ادامه این ماجرا دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفته در خصوص بد رفتاری یکی از معلمین با دانش آموز در بوشهر، با اعلام جرم، موضوع در یکی از شعبات بازپرسی در حال رسیدگی است.؛

به گزارش بوشهرنیوز: حالا دیگر تمام مردم ایران و بلکه مردم جهان این فیلم تکان دهنده را دیده اند. فیلمی از برخورد زشت وتند یک معلم بوشهری با دانش آموز مظلوم. اما در ادامه این ماجرا دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفته در خصوص بد رفتاری یکی از معلمین با دانش آموز در بوشهر، با اعلام جرم، موضوع در یکی از شعبات بازپرسی در حال رسیدگی است.

 

ورود دادستانی به موضوع بدرفتاری یک معلم با دانش‌آموز در بوشهر

علی حسن‌پور  در خصوص بد رفتاری یکی از معلمین با دانش‌آموز خود در یکی از مدارس ابتدایی در بوشهر اظهار داشت: این موضوع را در دادستانی بوشهر در دست پیگیری داریم.

 

وی اضافه کرد: هر چند که در این زمینه تاکنون گزارشی از سوی مراجع رسمی واصل نشده و اولیای آن دانش‌آموز نیز اعلام شکایتی نکرده‌اند لیکن از باب حفظ حقوق عامه، با اعلام جرم این دادستانی موضوع در یکی از شعبات بازپرسی در حال رسیدگی است.

 

دادستان بوشهر خاطرنشان کرد: دستورات لازم برای انجام تحقیقات مقتضی پیرامون موضوع توسط بازپرس رسیدگی کننده صادر شده تا از بروز اینگونه اتفاقات و برخوردهای غیراصولی در مدارس جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان