کد خبر : 1069
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
-

باند سارقان در بوشهر دستگیر شدند؛

۴۰ میلیارد ریال سرقت توسط باند ۴ نفره/ دستگیری سارقان طلا در بوشهر

۴۰ میلیارد ریال سرقت توسط باند ۴ نفره/ دستگیری سارقان طلا در بوشهر
بوشهرنیوز: یک باند چهار نفره سارقان طلاجات منزل در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که تا کنون به ۴۰ میلیارد ریال سرقت طلاجات اعتراف کرده اند.؛

به گزارش بوشهرنیوز: یک باند چهار نفره سارقان طلاجات منزل در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که تا کنون به ۴۰ میلیارد ریال سرقت طلاجات اعتراف کرده اند.

 

اعضای باند ۴ نفره سرقت طلاجات منزل در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک باند چهار نفره سارقان طلاجات منزل در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که تا کنون به ۴۰ میلیارد ریال سرقت طلاجات اعتراف کرده اند.

 

سردار خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با انجام اقدامات پلیسی، تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان در یکی از مراکز استان‌های همجوار شناسایی شد.

 

واعظی افزود: این باند غیربومی سارق در ایام خاصی از هفته با خودروهای مختلف وارد شهر بوشهر می‌شدند و با شگردهای خاصی اقدام به سرقت طلاجات منزل می‌کردند که با اعزام کارآگاهان پلیس به شهر مورد نظر، عضو شناسایی شده به نام «ع.ه» دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

 

وی اظهار داشت: در ادامه عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس سه نفر دیگر از اعضای باند از جمله سردسته آنها به نام «ع. الف» که به منظور عدم شناسایی و دستگیری پاتوق های متعددی را برای زمان‌های کوتاه در جاهای مختلف انتخاب می‌کرد، در دو استان همسایه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: افراد دستگیر شده تا کنون به ۲۴ فقره سرقت طلاجات منزل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

 

وی بیان کرد: این سارقان در یک فقره سرقت یک حلقه انگشتر و یک ساعت مچی با ارزش شش میلیارد ریال را به سرقت برده بودند که اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان