کد خبر : 3065
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
-

پس از کشمکش ها و حاشیه های ایجاد شده؛

سعیدی برکنار شد/شجاعی از پسماند رفت

سعیدی برکنار شد/شجاعی از پسماند رفت
بوشهرنیوز: به نظر می رسد شهردار بوشهر با پذیرش اشتباهات خود در انتصاب سعیدی، شخص دیگری را به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ پس از حاشیه های ایجادشده توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر در زمان برگزاری جشنواره دو سالانه ادبی و دعوت از چهره های خاص و مورددار، خبر رسید سرانجام درپی افزایش تنش ها بین شهردار بوشهر و مدیرعامل این سازمان، در نهایت سعیدی برکنار شد.

 

البته برخی خبرها از ارایه پیشنهادی به سعیدی برای استعفا حکایت دارد اما برخی دیگر از برکناری وی توسط امیری، شهردار بوشهر خبر داده اند.

 

اگرچه از همان ابتدا و پیش از صدور حکم سعیدی، بسیاری از نخبگان و رسانه های بوشهر به شهردار این شهر نسبت به پیامدهای این انتصاب و سیاسی کاری هایی که ممکن است در آینده به وجود بیاید هشدار داده بودند اما فشارهای درون و بیرونی شورا به شهردار در نهایت منجر به صدور حکم مدیرعاملی برای صادق سعیدی شد اما دیری نپایید که امیری به اشتباه خود پی برده و اکنون گفته می شود شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از ادامه همکاری با یکدیگر منصرف شدند.

 

حاشیه ها و اختلافات بین امیری و سعیدی از زمانی آغاز شد که مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر در جشنواره دوسالانه ادبی با دعوت از نویسندگان مورددار و ضدانقلاب، حاشیه های زیادی ایجاد کرده بود.

 

حتی کار تا جایی پیش رفت که بعدها خبرهایی از توبیخ و درج در پرونده برای سعیدی در بعضی رسانه ها دست به دست شد.

 

اکنون اما به نظر می رسد شهردار بوشهر با پذیرش اشتباهات خود در انتصاب سعیدی، شخص دیگری را به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب کرد.

 

گفته می شود احمد بارگاهی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر تا انتصاب مدیرعامل، مسئولیت این سازمان را برعهده خواهد داشت.

 

همچنین خبر می رسد شجاعی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر به سازمان حمل و نقل شهرداری رفته و کردگار، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند جانشین شجاعی شد.

 

به نظر می رسد اهمیت سازمان پسماند موجب شد تا شهردار تغییر مدیرعامل این سازمان را در اولویت قرار داده و کردگار را از سازمان حمل و نقل به سازمان مدیریت پسماند منتقل کند.

 

هچنین خبر می رسد شجاعی از مدیرعاملی سازمان پسماند به سازمان حمل و نقل منتقل شده و فعلا قرار است سرپرستی این سازمان را به عهده بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان