کد خبر : 3585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
-

علی لاریجانی می‌آید یا بعداً می‌آید!

علی لاریجانی می‌آید یا بعداً می‌آید!
بوشهرنیوز: اکنون باید منتظر بود و دید که سرنوشت علی لاریجانی متغییر از همیشه چه می شود آیا اسفندماه بار دیگر به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات می‌شود یا اینکه به دنبال بهره بردن از زمان برای ورود در عرصه انتخابات پرهیجان ریاست جمهوری است.؛

بوشهرنیوز- در روزهای گذشته در رابطه با کاندیدا شدن اشخاص مطرح کشور برای انتخابات نمایندگی مجلس در فضای رسانه‌ای کشور خبرهای ضد و نقیض و فراوانی مطرح شد.

 

یکی از این خبرها آمدن یا نیامدن علی لاریجانی رییس کنونی مجلس شورای اسلامی است که وی در حال حاضر به عنوان نماینده مردم قم در مجلس حضور دارد.

 

اما با توجه به مباحث مطرح شده در قم، علی لاریجانی که با ائتلاف اصولگران به بهارستان رفته بود، اکنون جزو سه نفر این لیست نیست.

 

البته ائتلاف اصولگران از لاریجانی هیچ دعوت و رزومه‌ای نخواسته و لاریجانی نیز خود شخصا رزومه‌ای برای این ائتلاف نفرستاده است.

 

برخی‌ها عنوان کرده‌اند که لاریجانی خارج از این ائتلاف قرار است در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند و برخی نیز می‌گویند قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی این بار از شهرهای دیگر کشور خود را وارد عرصه کند.

 

البته باید دانست که رفتارهای اخیر لاریجانی از طرفی باعث کاهش آرای او شده است چرا که خیلی‌ها او را یکی از مسببین تصویب برجام می‌دانند.

 

با توجه به اینکه برجام نفعی برای ملت ایران نداشته است و از طرفی کشور را بیش از ۴ سال معطل کرد، از این رو لاریجانی را همردیف با دیگر مسببان این توافق می‌دانند.

 

اما روی آوردن لاریجانی به سمت و سوی احزاب دیگر، می‌تواند جبهه آرای او را تغییر دهد، به این معنا که انتظار دارد در این دوره طرفداران و حامیان او نسبت به سال‌های قبل ۱۸۰ درجه تغییر کنند.

 

برخی نیز معتقد هستند که علی لاریجانیِ رئیس، این دوره به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات نشود، البته این عدم ورود هوشمندانه خواهد بود.

 

هوشمندانه از این جهت که او قرار است در این کمتر از دو سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، خود را برای قد علم کردن در انتخابات ۱۴۰۰ آماده کند.

 

اکنون باید منتظر بود و دید که سرنوشت علی لاریجانی متغییر از همیشه چه می شود آیا اسفندماه بار دیگر به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات می‌شود یا اینکه به دنبال بهره بردن از زمان برای ورود در عرصه انتخابات پرهیجان ریاست جمهوری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان