کد خبر : 4165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
-

اولین باخت سپاهان در برزیل ایران

اولین باخت سپاهان در برزیل ایران
بوشهرنیوز: نیم نفت آبادان که با بی مهری مسئولان وزارت نفت رو به رو بوده است، اما با این وجود در میان این همه تیم مدعی در رده چهارم مقتدرانه ایستاده است و این امر باید سیاست وزارت نفت را تغییر دهد.؛

بوشهرنیوز- روز گذشته آخرین مسابقه نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان و بین دو تیم صنعت نفت و سپاهان اصفهان برگزار شد.

 

این مسابقه که معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر است با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نفت ابادان به پایان رسید.

 

آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر، جذاب، دیدنی و پرگل بود و صنعت نفت آبادان توانست با این پیروزی به رده چهارم جدول لیگ برسد.

 

همچنین صنعت در پی این پیروزی جانشین استقلال تهران شد و استقلال به پله پنجم سقوط کرد، همچنین صنعت با شکست دادن سپاهان اصفهان، زمینه قهرمانی نیم فصل پرسپولیس را فراهم کرد.

 

سپاهان اصفهان اگرچه در این بازی نیمه نخست را برده بود اما با بازی برنامه‌ریزی شده توسط نفتی‌های آبادان در پایان تسلیم شد و نتوانست صدر جدول را در اختیار بگیرد و به رده دوم و نائب قهرمانی در نیم فصل اول رضایت داد.

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ نخستین شکست فصل را هم به تیم سپاهان تحمیل کردند. شاگردان قلعه نویی در آبادان که فوتبالی ها به این شهر لقب برزیل ایران ( به جهت حضور بازیکنان تکنیکی زیاد در این شهر) داده اند اولین شکست فصل خود را تجربه کردند.

 

سپاهان که تا پیش از این مسابقه با ۶ گل خورده مستحکم ترین خط دفاع لیگ را داشت در این مسابقه ۴ گل دریافت کرد.

 

در این بازی عیسی آل کثیر( دقیقه ۷)، محمد قریشی( دقیقه ۵۲)، محمد اهل شاخه( دقیقه ۷۰) و طالب ریکانی( دقیقه ۸۲) برای نفت آبادان گلزنی کردند.

 

همچنین سجاد شهباززاده ( دقیقه۲۸ ) و محمدرضا حسینی( دقیقه ۴۰) برای سپاهان گل زدند.

 

اکنون همه تیم‌ها به استراحتی کوتاه مدت خواهند رفت تا با آمادگی کامل در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کنند و خوش بدرخشند.

 

نیم نفت آبادان که با بی مهری مسئولان وزارت نفت رو به رو بوده است، اما با این وجود در میان این همه تیم مدعی در رده چهارم مقتدرانه ایستاده است و این امر باید سیاست وزارت نفت را تغییر دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان