کد خبر : 5384
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
-

آقای استاندار! کدام را باور کنیم؟؛

وقتی فرماندار بوشهر پروتکل های بهداشتی را جدی نمی گیرد+عکس

وقتی فرماندار بوشهر پروتکل های بهداشتی را جدی نمی گیرد+عکس
بوشهرنیوز: اکنون باید از فرماندار بوشهر پرسید آیا نمی توان مراسماتی از این دست را به طور آنلاین یا روش های دیگری برگزار کرد که هم از معلمان نمونه و گرانقدر بوشهری تجلیل بعمل آید و هم پروتکل های بهداشتی موردنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان رعایت شود؟؛

بوشهرنیوز- چهارشنبه هفته گذشته، ۱۷ اردیبهشت ۹۹ مراسمی در بوشهر با حضور جمشیدی، فرماندار این شهرستان در تجلیل از معلمان نمونه بوشهر برگزار شد که به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری های اجتماعی باعث تاسف بود.

در حالی که فرماندار بوشهر به عنوان بالاترین مقامِ این شهرستان و ناظر بر رفتارِ مدیرانِ دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر می بایست بیش از دیگران دقت نظر داشته و در مراسمات گروهی آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت نکند اما نه تنها در چنین مراسماتی حاضر شد بلکه بدون رعایت فاصله گذاری ها عکس یادگاری هم می گیرد!

متاسفانه مردم کشورمان این روزها به دلیل رفتارهای غیرشفاف و سلیقه ای برای مقابله با ویروس کرونا دچار سردرگمی شده اند زیرا در حالی که مسئولین بارها از رسانه های مختلف اعلام می کنند از برگزاری مراسمات گروهی و دسته جمعی مانند جشن های تولد، عروسی ها و حتی عزاداری ها خودداری شود اما شاهدیم که مجریانِ دولت با بی تفاوتی در مراسماتی نظیر مراسم تجلیل از معلمان نمونه بوشهر آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حاضر شده و حتی عکس یادگاری می گیرند!

در حقیقت این روزها مردم از خود می پرسند اگر وضعیت آنچنان که مسئولین می گویند می تواند وخیم و دردسرساز شود پس چرا مدیرانِ دولت قوانین را نادیده گرفته و به آن ها بی اعتنایی می کنند.

متاسفانه در مراسم روز چهارشنبه بوشهر، مشاور آقای فرماندار که ظاهرا معاون آموزش و پرورش شهرستان هم می باشد نیز بدون ماسک و دستکش دیده شد که باعث تاسف و تامل است.

اکنون باید از فرماندار بوشهر پرسید آیا نمی توان مراسماتی از این دست را به طور آنلاین یا روش های دیگری برگزار کرد که هم از معلمان نمونه و گرانقدر بوشهری تجلیل بعمل آید و هم پروتکل های بهداشتی موردنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان رعایت شود؟

از طرفی آیا فرماندار بوشهر و مشاورانش نمی دانند که انتشار این تصاویر و بازنشر آن در شبکه های مجازی چه پیامدهای ناگواری در جامعه داشته و می تواند تمامی درخواست های متخصصین و کارشناسان بهداشتی و همچنین فعالین فرهنگی و اجتماعی از مردم برای “در خانه ماندن” را زیر سئوال برده و نتیجه عکس دهد؟

به نظر می رسد ناهماهنگی و شکاف های شدیدی که در بدنه دولت در مقابلِ چگونگی مقابله با ویروس کرونا وجود دارد باعث شده تا علی رغم تاکید بر “در خانه ماندن” مردم اما هر روز برخی شهروندان بی تفاوتی بیشتری به درخواست های کارشناسان نشان داده و توصیه ها را جدی نگیرند که شاید بتوان علت چنین رفتارهایی توسط بعضی شهروندان را در عملکرد مسئولین ارشد دولتی جستجو کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان