کد خبر : 10001
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
-

از طریق رییس جمهور و سایر مسئولین صورت می گیرد؛

پیگیری مطالبات استان بوشهر توسط آیت الله حسینی بوشهری

پیگیری مطالبات استان بوشهر توسط آیت الله حسینی بوشهری
بوشهرنیوز: نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دغدغه مردم در زمینه کالای ملوانی باید رفع شود، گفت: بنده در یک ماه اخیر مطالبات مهم استان را فهرست بندی کرده‌ و به طور مستمر از رییس جمهوری و دیگر مسئولین در حال پیگیری هستم.؛

به گزارش بوشهرنیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست هم اندیشی با مسئولین شهرستان تنگستان، اظهار کرد: منابع کشور فقط منابع زیرزمینی محسوب نمی شود، بلکه باید از ظرفیت نیروهای انسانی به ویژه متخصصین استان در پارس جنوبی استفاده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکل اشتغال جوانان استان باید با جدیت در دستور کار مدیران قرار بگیرد، بیان کرد: تکمیل بزرگراه اهرم -برازجان، بزرگراه ساحلی بوشهر -دلوار، تکمیل خط انتقال آب سد خاییز برای نخیلات تنگستان از جمله دیگر مطالبات مهم و به حق مردم این دیار می باشد که مدیران باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات زیادی توسط دولت انجام شده است، گفت: متاسفانه در برخی مناطق از گذشته مشکلات بر روی زمین مانده و سبب ایجاد محرومیت شده است و از همین جهت اقدامات مثبت صورت گرفته ممکن است به چشم مردم نیاید.

 

حسینی بوشهری بیان کرد: دشمنان روزانه در حال طراحی اهداف خصمانه هستند تا هویت ملی و دینی را از بین ببرند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم ما همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی فعال بوده اند اما دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است؛لذا با هم افزایی و همدلی مشکلات مرتفع می شود.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن با ایجاد ناامیدی و جنگ ادراکی به دنبال شکل گیری روح یاس در مردم است تا حضور در پای صندوق‌های رای کمرنگ باشدـ

 

وی ادامه داد: در هر کجا که احساس می شود روح ناامیدی در جامعه ایجاد شده، رهبر معظم انقلاب با صلابت ورود کرده اند و با بیانات ارزشمند خود برنامه های طراحی شده دشمنان را نقش بر آب و پنبه‌های بافته را نابود کرده اند.

 

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مسئولین و مردم باید در کنار هم باشند، گفت: ملت ایران از گردنه‌های سخت و فشارهای دشمنان عبور خواهد کرد.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دولت، مدیران و نیروهای مسلح ما در حال تلاش هستند و دانشمندان کشور نیز در حوزه‌هایی چون سلول های بنیادین، فناوری نانو، صنعت نظامی و سایر عرصه ها تلاش های خوبی انجام و با پیشرفت‌های به دست آمده دنیا را متحیر نموده اند.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوات کرد: امروز دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار متحیر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان