کد خبر : 10004
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
-

امام جمعه خورموج عنوان کرد؛

مجموعه ورزشی کارگران دشتی ۵ سال در کما

مجموعه ورزشی کارگران دشتی ۵ سال در کما
بوشهرنیوز: امام جمعه دشتی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران، سال ۹۷ در خورموج کلنگ زنی شد اما متاسفانه تاکنون تکمیل نشده و به سرانجام نرسیده است و این درحالی است که با تکمیل این طرح، مشکل مهم جوانان در شهرستان در خصوص کمبود زمین ورزشی باکیفیت، رفع می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خورموج اظهار داشت: دشمنی با فرهنگ حسینی به دیرینگی واقعه عاشورا است و تمام دستگاه‌های طاغوتی در تلاش برای نابودی یاد و نام حضرت سیدالشهدا(ع) و آئین عزاداری برای آن حضرت بودند اما ناکام ماندند.

 

وی با اشاره به دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: این دیدار در واقع جلسه دفاع رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و خط بطلانی بر تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود. اما تصویری که رهبر عزیز انقلاب از منطقه سیستان و بلوچستان ترسیم کردند تصویری حقیقی و واقعی بود.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: در این تصویر علمای مطرح شیعه و سنی این منطقه و مردم از قبل پیروزی انقلاب، با انقلاب همراهی کردند و ارتباط شخص رهبری با بسیاری علمای اهل سنت منطقه قدمتی به اندازه نیم قرن دارد و شخصیت‌های بزرگی از شیعه و سنی در راه انقلاب، وحدت، جنگ تحمیلی و امنیت ملی جنوب شرق جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

 

زاهددوست با بیان اینکه مدت‌هاست دشمنان به دنبال القای تصویر غلط از سیستان و بلوچستان و بهم زدن وحدت و امنیت ملی هستند، بیان داشت: همه باید با کنار گذاشتن اختلافات مذهبی، سیاسی و قومی پای منافع ملی از هر نوع اقدام و غفلت که موجب خوشحالی و یا تکمیل نقشه دشمن می‌شود پرهیز کنند.

 

امام جمعه دشتی اضافه داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران، سال ۹۷ در خورموج کلنگ زنی شد اما متاسفانه تاکنون تکمیل نشده و به سرانجام نرسیده است. در این مجموعه غیر از سالن ورزشی زمین چمن هم پیش بینی شده است که اگر به مرحله بهره‌برداری برسد، مشکل مهم جوانان در شهر و شهرستان در خصوص کمبود زمین ورزشی باکیفیت مرتفع می‌شود.

 

وی گفت: بنده از مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان و فرماندار شهرستان تقاضا می‌کنم نسبت به تسریع در تکمیل این طرح همت کنند تا به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم و مورد استفاده جوانان ورزشکار ما قرار بگیرد. متاسفانه شنیده شده بخاطر ضعف کیفیت زمین چمن فعلی از برخی تیم‌های ما میزبانی را سلب کرده‌اند و این برای مرکز شهرستان ما زیبنده نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان