کد خبر : 10034
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
-

پاسخ استاندار بوشهر به سئوالات خبرنگار بوشهرنیوز درمورد ته لنجی و شیرخشک؛

برخی سرمایه داران تهرانی از ته لنجی سوءاستفاده می کنند/واکنش استاندار بوشهر به نبود شیرخشک در استان

برخی سرمایه داران تهرانی از ته لنجی سوءاستفاده می کنند/واکنش استاندار بوشهر به نبود شیرخشک در استان
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر گفت: برخی سرمایه داران تهرانی بدون پرداخت عوارض گمرکی کالاهای خود را وارد کرده و به شهرهای دیگر می فرستند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار بوشهرنیوز مبنی بر این که چه برنامه ای برای رفع مشکل ته لنجی که زندگی دو سوم مردم استان بوشهر به آن گره خورده است، دارید، اظهار داشت: در موضوع ته لنجی همه مخالف بودند اما هم ما و هم نمایندگان مجلس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان پیگیری کردیم و توانستیم مجوز سفر اول را بگیریم.

 

احمد محمدی زاده با بیان این که برخی از سرمایه داران تهرانی از فرصت ته لنجی سوءاستفاده می کنند، افزود: این افراد کالاهای خود را بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کرده و به شهرهای دیگر می فرستند.

 

وی ادامه داد: باید جلوی اینگونه افراد گرفته شود و البته مسئولان امنیتی نیز موضوع را باید پیگیری کنند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب قانون ته لنجی و مبادلات مرزی در مجلس، ابراز داشت: این قانون در مجلس تصویب شده اما شورای نگهبان به آن ایراد گرفته است بنابراین تا زمانی که قانون سامان دهی تایید نهایی شود ته لنجی به همین سبک ادامه دارد و ما مجوز اول را گرفتیم، دومین مجوز را هم دریافت خواهیم کرد.

 

محمدی زاده در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار بوشهرنیوز درخصوص نبود شیرخشک در داروخانه های استان بوشهر گفت: من هم شنیدم مشکل شیرخشک وجود دارد و در برخی نقاط کشور با کارت ملی شیرخشک می دهند.

 

وی با بیان این که موضوع باید از طریق رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری شود، گفت: آقای ملکی زاده باید پیگیری کند و ببیند اگر این مشکل فقط در استان بوشهر است وضعیت را تغییر دهد اما اگر مانند سایر نقاط کشور است باید منتظر ماند تا مشکل حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان