کد خبر : 10041
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۲۰
-

در نشست با خبرنگاران استان؛

استاندار بوشهر برای پتروشیمی ها خط و نشان کشید

استاندار بوشهر برای پتروشیمی ها خط و نشان کشید
بوشهر نیوز: استاندار بوشهر از شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خواست برای هزینه کردهای خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی با مدیران استان هماهنگ باشند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران درمورد مسئولیت های اجتماعی نفت گفت: نمی شود هر کسی خودش پروژه تعریف کند در حالی که در استان بوشهر و شهرستان های جنوبی استان ده ها پروژه نیمه تمام وجود دارد.

 

احمد محمدی زاده با بیان این که تمام منابع استان باید در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون عمرانی استاندار و با مدیریت عالی استاندار باشد، اظهار داشت: هر کسی که می خواهد در استان خدماتی ارائه دهد باید از طریق مدیریت استان وارد شود.

 

وی با تاکید به تمرکز بر روی پروژه های نیمه تمام استان بوشهر افزود: ما منابع را بر پروژه های نیمه تمام متمرکز می کنیم تا این پروژه ها تمام شود.

 

استاندار بوشهر در واکنش به این سئوال که چرا فرمانداران در جلسه شورای راهبردی که چندی قبل در عسلویه برگزار شده بود، نرفتند، گفت: فرمانداران ما در هیچ‌ جلسه ای بدون هماهنگی حاضر نمی شوند.

 

محمدی زاده با بیان این که فرمانداران ما حتما باید با هماهنگی معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسات حاضر شوند، گفت: کسی حق ندارد بدون هماهنگی با معاونت سیاسی امنیتی استانداری، فرمانداران را دعوت کند و اگر دعوت کرد باید اجازه بگیرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: هر دفعه دیگر هم این مورد تکرار شود از حضور فرمانداران در چنین جلساتی جلوگیری می کنم.

 

گفتنی است اخیرا شورای راهبردی در جلسه ای برای بیان هزینه کردهای خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی از فرمانداران چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر دعوت کرد که هیچ‌کدام از فرمانداران در این جلسه حاضر نشدند.

 

استاندار در نشست با خبرنگاران قاطعانه به شورای راهبردی و پتروشیمی های مستقر در عسلویه هشدار داد این شرکت ها باید پروتکل های معمول را رعایت کرده و فرمانداران را از کانال معاونت سیاسی امنیتی استانداری دعوت کنند.

 

وی همچنین از شورای راهبردی خواست با هماهنگی سازمان برنامه بودجه استان و معاون امور عمرانی استانداری به پروژه ها اعتبار اختصاص بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان