کد خبر : 10208
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
-

رییس دانشگاه آزاد بوشهر عنوان کرد؛

دانشگاه آزاد در مسیر رقابتی

دانشگاه آزاد در مسیر رقابتی
بوشهرنیوز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به پتانسیل های این استان در حوزه های نخیلات، دریا و پتروشیمی گفت: دانشگاه در مسیر رقابتی در تمام عرصه ها قرار دارد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سعید رازقی زیان ده بودن واحدها و مراکز دانشگاهی استان را قابل توجیه ندانست و اظهار داشت: دانشگاه در مسیر رقابتی در تمام عرصه ها قرار دارد، از این رو برنامه ریزی ها و فعالیت ها در دانشگاه، باید ورای اولویت های آموزشی و پژوهشی باشد تا بتوان پاسخگوی نیازهای دانشگاه و جامعه بود.

 

وی با تأکید بر اینکه سه رکن اساسی و مهم برای فعالیت های دانشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: تصویب رشته های جدید و جذاب، جذب حداکثری دانشجو و کسب درآمدهای غیر شهریه ای سه راهبردی است که با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و آمایش سرزمینی برای افق برنامه های دانشگاه استان ترسیم شده و باید برای تحقق آن تلاش مضاعف کرد.

 

رازقی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی مقبولیت مطلوبی در میان آحاد جامعه، سازمان ها و نهادها دارد، اظهار داشت: حفظ جایگاه این دانشگاه مهم است، بنابراین می توان از ظرفیت های مساجد به عنوان پایگاه های مردمی و معنوی نیز بهره گرفت.

 

وی فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار مطلوب دانست و گفت: بنیان کار دانشگاه، علمی و عقلانی است از این رو پرداختن به حواشی و اجازه ورود حواشی به دانشگاه، زیبنده هیچ مرکز علمی نیست.

 

این مقام مسئول با بیان این که اهداف و جدال با چالش ها باید برای اعتلا و اقتدار بیشتر دانشگاه باشد، عنوان کرد: اتخاذ هر گونه تصمیم برای دانشگاه استان، علاوه بر بهره گیری از خرد جمعی، قطعا براساس خروجی عملکرد و نتایج فعالیت ها خواهد بود.

 

رازقی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از شهرها و شهرستان ها، مرکز اصلی آموزش عالی و نماد و اعتبار علمی آن شهرستان است، گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های دانشگاه، نیروی انسانی توانمند است که باید براساس این توانمندی و مطابق با اهداف و مأموریت های دانشگاه، کار تعریف و برنامه ریزی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان