کد خبر : 10264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۵۱
-

با نگاهی به زد و خورد حامیان بردستانی و احمدی در فضای مجازی؛

لزوم وحدت بین دو کاندیدای انقلابی جنوب استان بوشهر

لزوم وحدت بین دو کاندیدای انقلابی جنوب استان بوشهر
بوشهرنیوز: قطعا خواسته حسن بردستانی و حجت الاسلام احمدی شکست جریان انقلاب در حوزه انتخاباتی جنوب استان بوشهر نیست بنابراین شایسته است تا دیر نشده این دو کاندیدا با یکدیگر بنشینند و ضمن حمایت از هم از حامیان خود نیز بخواهند دست از تخریب یکدیگر بردارند.؛

بوشهرنیوز- مدتی است حامیان دو کاندیدای جنوب استان بوشهر یعنی حسن بردستانی و حجت الاسلام موسی احمدی در فضای مجازی به جان هم افتاده و یکدیگر را تخریب می کنند.

 

حامیان حسن بردستانی که ظاهراً صلاحیت وی توسط هیات اجرایی احراز نشده است در گروه های واتس آپی به تخریب احمدی روی آورده و نماینده فعلی چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را آماج هجمه های خود قرار می دهند.

 

در مقابل حامیان حجت الاسلام احمدی نیز با برجسته کردن عدم احراز صلاحیت بردستانی سعی می کنند وی را به اصطلاح به گوشه رینگ برده و از میدان به در کنند.

 

در این بین اما حامیان سکینه الماسی با سکوت معنادار خود از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در حال یارگیری هستند.

 

الماسی و طرفدارانش به درستی می دانند که تقابل دو کاندیدای انقلابی تا چه میزان می تواند به نفع وی تمام شود و به همین دلیل بدون اینکه وارد کارزار رسانه ای شود، کاملا آرام ‌و هدفمند به مسیر خود ادامه می دهد.

 

شنیده های بوشهرنیوز از برخی منابع حاکیست، بعضی از لیدرهای الماسی در آتش اختلاف حامیان موسی احمدی و حسن بردستانی می‌دمند تا بدین وسیله بتوانند از آب گل آلود به نفع جریان خود ماهی بگیرند.

 

به نظر می رسد بزرگان جبهه انقلاب با ورود به صحنه می بایست از تقابل حامیان این دو کاندیدا جلوگیری کرده و به این نکته عنایت داشته باشند که با تداوم چنین اختلافات و تنش هایی قطعا این جبهه کرسی خود در مجلس را از دست خواهد داد.

 

شیخ موسی احمدی در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با سکینه الماسی و حجت الاسلام گنجی دارد و هر گونه تنشی در جبهه انقلاب ممکن است به زیان این جبهه تمام شود.

 

قطعا خواسته حسن بردستانی و حجت الاسلام احمدی شکست جریان انقلاب در حوزه انتخاباتی جنوب استان بوشهر نیست بنابراین شایسته است تا دیر نشده این دو کاندیدا با یکدیگر بنشینند و ضمن حمایت از هم از حامیان خود نیز بخواهند دست از تخریب یکدیگر بردارند.

 

موسی احمدی هم اکنون از سبد آرای خوبی برخوردار است و جبهه انقلاب با حمایت دوباره از وی می تواند کرسی سبز مجلس در حوزه جنوب استان را در اختیار بگیرد، بنابراین دوری از تنش و ایجاد انسجام و وحدت در جبهه انقلاب امری ضروری بوده که شایسته است هم دو کاندیدا و هم بزرگان جبهه انقلاب آن را مدنظر قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان