کد خبر : 10278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۸
-

در یکی از ادارات اقتصادی استان بوشهر روی داد؛

حذف انقلابیون توسط اعتدالیون

حذف انقلابیون توسط اعتدالیون
بوشهرنیوز: هم اکنون در این دستگاه اقتصادی که ارتباط مستقیمی با مردم دارد برخی قوانین کاملا متناسب با سلیقه مدیران دولت قبل اجرا شده و اعتراضات دلسوزان و نیروهای انقلابی نیز راه به جایی نبرده است.؛

بوشهرنیوز- وضعیت برخی ادارات و دستگاه های اجرایی استان بوشهر بغرنج است. اگر استاندار بوشهر چاره ای برای بعضی از دستگاه های اجرایی استان نیندیشد موجی از ناامیدی و یاس در بین کارکنان این ادارات به ویژه نیروهای انقلابی به وجود آمده و آینده خوبی پیش بینی نمی شود.

 

از حضور برخی مدیران حامی دولت روحانی گرفته تا به کارگیری بعضی معاونین دولت قبل در دستگاه های اجرایی و بی اعتقادی به برنامه های دولت سیزدهم همه و همه موجب شده تا این روزها برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر با حاشیه های مختلفی مواجه باشند.

 

اخیرا در یکی از ادارات اقتصادی استان بوشهر به کارگیری یکی از معاونینی که پیشتر در ستاد روحانی فعال بوده، موجی از نگرانی و ناامیدی در بین نیروهای انقلابی این اداره ایجاد کرده است.

 

البته مشکل این دستگاه اقتصادی فقط انتصاب معاون از دولت قبل نیست بلکه این شخص بلافاصله پس از قرار گرفتن در پست معاونت نسبت به حذف نیروهای انقلابی و حامی آیت الله رییسی اقدام کرده و این نیروها را به حاشیه رانده است.

 

هم اکنون در این دستگاه اقتصادی که ارتباط مستقیمی با مردم دارد برخی قوانین کاملا متناسب با سلیقه مدیران دولت قبل اجرا شده و اعتراضات دلسوزان و نیروهای انقلابی نیز راه به جایی نبرده است.

 

گفته می شود تاکنون بارها مدیران و معاونین این دستگاه اقتصادی استان در محافل خصوصی و نیمه خصوصی اعلام کردند که دولت سیزدهم به آنان نیاز داشته و این دولت خالی از نخبگانی است که بتوانند مدیریت دستگاه های اجرایی استان را برعهده بگیرند.

 

به نظر می رسد استاندار بوشهر به عنوان مدیر ارشد و نماینده دولت سیزدهم در استان بوشهر می بایست با چنین مدیران و معاونینی برخورد کرده و ضمن عزل و برکناری آنان مانع از نارضایتی کارکنان این دستگاه ها در درون مجموعه و مردم در جامعه شود و به این نکته مهم عنایت داشته باشد که هر گونه اجرای سلیقه ای قوانین توسط این افراد در راستای ضربه زدن به دولت آیت الله رییسی در نهایت به زیان جبهه انقلاب و نیروهای انقلابی شده و نتیجه آن قطعا در انتخابات پیش رو مشخص خواهد شد.

 

بنابراین تا دیر نشده استاندار بوشهر برای حفظ آبروی دولت سیزدهم می بایست دست به کار شده و مانع از تسری چنین تفکرات مخربی علیه دولت سیزدهم شود و توجه کند که نیروهای خوش فکر و جوانان انقلابی پای کار دولت سیزدهم ایستاده و آمادگی دارند در صورت اعتماد به آنان مدیریت ها را در دست گرفته تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان