کد خبر : 10285
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۱۹
-

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد؛

راه اندازی دفتر صدا و سیمای استان بوشهر در عسلویه

راه اندازی دفتر صدا و سیمای استان بوشهر در عسلویه
بوشهرنیوز: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه اندازی دفتر صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در عسلویه خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سخاوت اسدی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس گفت: امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر تفاهم نامه ای امضا کردیم که بر اساس آن دفتر صدا و سیمای استان به مرکزیت عسلویه در این منطقه راه اندازی شود.

 

وی با اشاره به همکاری و تعامل بین سازمان منطقه ویژه پارس و صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه های مختلف بر اساس تفاهم نامه امضا شده، اظهار داشت: مقرر شد صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای انعکاس و معرفی خدمات و زحمات کارکنان، کارشناسان، مهندسین و متخصصین صنعت برنامه هایی را تولید و پخش کند.

 

اسدی با اشاره به شرایط سخت کاری پرسنل صنعت در دریا و خشکی ابراز داشت: قرار شد صدا و سیما برای انعکاس تلاش و زحمات کارکنان خدوم صنعت که در شرایط سخت دریا و خشکی فعالیت می کنند تا این حجم از تولید و ارزش افزوده صورت بگیرد، برنامه هایی تولید کند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درمورد حمایت های این سازمان از صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: متقابلاً قرار شد مجموعه نیازها و تجهیزاتی که توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر احصا شده، تامین شود تا این مجموعه بتواند با تولید برنامه های با کیفیت و مناسب در خدمت مردم استان بوشهر و همچنین صنعت نفت در جنوب استان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان