کد خبر : 1065
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
-

با تأکیدات استانداری بوشهر؛

خبر خوب؛تسهیلات برای رشد صنایع و ارتقای کمی و کیفی اشتغال در بوشهر

خبر خوب؛تسهیلات برای رشد صنایع و ارتقای کمی و کیفی اشتغال در بوشهر
بوشهرنیوز: ظرفیت‌های بسیار مهمی در روستاهای استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال استفاده مناسبی کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ توسعه پایدار روستاهای استان بوشهر نیازمند ترویج اشتغال و توسعه کارآفرینی است و همه مسئولان وظیفه دارند که در راستای توسعه اشتغال با کاهش گیر و دار های اداری زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم سازند.

 

توسعه صنایع کشاورزی در روستاها/ پرداخت تسهیلات اشتغال تسریع شود

 

این نکته ای است که استاندار بوشهر گفته و به ظرفیت‌های بالای بخش کشاورزی در استان اشاره کرده و یادآور شده است: صنایع مختلف مرتبط با حوزه کشاورزی در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شود.

 

عبدالکریم گراوند امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزایی روستایی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار مهمی در روستاهای استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال استفاده مناسبی کرد.

 

وی با تاکید بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در روستاها خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره برداری از این ظرفیت ها باعث می شود تا شاهد جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه اشتغال روستایی در سطح استان باشیم.

 

گراوند خواستار نظارت قوی بر نحوه اجرای طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی در سطح استان شد و ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر پرداخت تسهیلات تحصیلات اشتغال روستایی است که این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در روستاهای شهرستان دشتستان بیان کرد: کشاورزی یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان دشتستان است که باید صنایع مرتبط با کشاورزی در این شهرستان گسترش یابد.

 

وی افزود: توسعه پایدار روستاهای استان بوشهر نیازمند ترویج اشتغال و توسعه کارآفرینی است و همه مسئولان وظیفه دارند که در راستای توسعه اشتغال با کاهش گیر و دار های اداری زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم سازند.

 

گراوند خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات اعتباری به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا در سطح استان بوشهر شد و ادامه داد: بانک‌ها نقش بسیار مهمی در ارائه این تسهیلات دارند و باید با جدیت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان