کد خبر : 1116
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
-

ایران در آستانه روز بوشهر؛

از ۱۱ تا ۱۸ اسفند با آیین روز بوشهر/ فرصتی برای هم افزایی ملی و تعاملات بومی

از ۱۱ تا ۱۸ اسفند با آیین روز بوشهر/ فرصتی برای هم افزایی ملی و تعاملات بومی
بوشهرنیوز:برنامه‌های روز بوشهر به گونه‌ای طراحی شده که بوشهر به همه نقاط کشور معرفی شود. بوشهر در کنار خلیج فارس از قدیم تا کنون تعاملی با دیگر بنادر خلیج فارس داشته است و گنجینه خاطرات پدران ما در کشورهای خلیج فارس است و امسال بناست شخصیتهای جهانی نیز در این مناسبت شرکت کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در آستانه برگزاری آییین های نکوداشت روز بوشهر شور و حرارت خاصی در جای جای این استان خونگرم، اصیل و مقاوم کشور مشاهده می شود.

یکی از نهادهایی که نقش قابل توجهی در برگزاری این روز دارد شهرداری بوشهر است.شهردار بوشهر گفت: برنامه‌های روز بوشهر از ۱۱ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

سید نورالدین امیری در نشست خبری روز بوشهر اظهار داشت: تلاش شده تا برنامه‌های روز بوشهر به گونه‌ای باشد که بوشهر به همه نقاط کشور معرفی شود.

وی اضافه کرد: بوشهر در کنار خلیج فارس از قدیم تا کنون تعاملی با دیگر بنادر خلیج فارس داشته است و خاطرات پدران ما در کشورهای خلیج فارس است و امسال سعی کردیم به طریقی رابطه را با دیگر کشورها برقرار کنیم و دعوت کردیم سرکنسول‌ها در این مناسبت شرکت کنند.

شهردار بوشهر از اعطای نشان ایثار به خانواده شهدا خبر داد و بیان کرد: مادران و پدران و فرزندان شهدا اسوه‌های ایثار هستند و امسال تلاش کردیم تا تقدیری از این خانوده‌ها داشته باشیم.

وی از برگزاری برنامه‌های موسیقی محلی و آئینی در روز بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه موسیقی نواحی به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است و تلاش داریم تا نگاه ویژه‌ای به این برنامه‌ها داشته باشیم.

امیری از پرداخت مطالبات رسانه‌ها از شهرداری بوشهر خبر داد و افزود: در راستای رسیدگی و توسعه مدرسه سعادت بوشهر نیز برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان