کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
-

نسخه ی قالیباف در استان ها جواب می دهد ؟

نسخه ی قالیباف در استان ها جواب می دهد ؟
بوشهرنیوز: تفرقه، چندگانگی و عدم وحدت نیروهای انقلابی و جوان همواره ثابت کرده است که کشور به دست نیروهای ناکارآمد می‌افتد، که در این صورت هیچ تغییری در مجلس شورای اسلامی که به تعبیر امام راحل در رأس امور است، نخواهد افتاد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، محمد باقر قالیباف شهردار اسبق پایتخت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در چند روز گذشته پیامی را خطاب به جوانان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

وی در این پیام به همه جوانان انقلابی و جهادی و مستعد توصیه کرده است که وارد میدان انتخابات شوند و عنوان کرد که اگر جوانان به میدان نیایند و مطالبه گری نکنند، در، بر همان پاشنه خواهند چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.

کشور در وضعیت سخت و بغرنجی به سر می‌برد، برخی از مسؤولان پیر، ناکارآمد و نالایق فضای سختی را برای مردم ایجاد کرده‌اند، تحول در دستگاه مدیریتی و نظارتی امری ضروری و مهم است.

راه برون رفت از وضعیت فعلی انتخاب شایسته در دوره‌های جدید مجلس و ریاست جمهوری و اعتماد به جوانان انقلابی و حزب‌اللهی است.

مدیریت کشور نیاز به روحیه جوان و افراد تازه نفس دارد، مدیران پیر و ناکارآمد دیگر نباید فضا را در اختیار خود و احزاب خود داشته باشند چرا که امتحان خود را پس دادند و آزموده را آزمودن خطاست.

پس در مطالب اساسی آقای قالیباف هیچ اشکال و ایرادی وارد نیست بلکه موید آن هستیم و حضور نیروهای جوان، فعال، شایسته و کارآمد را مهم و ضروری می‌دانیم.

اما اشکال وارد شده به این مطلب این است که نباید فضای حاکم بر پایتخت در استان‌ها و شهرهای کوچک ایجاد شود که با تشکیل احزاب و گروه‌های خاص، در آخر نیروهای جوان و حزب‌اللهی به حاشیه رانده شوند.

اگر در پایتخت قرار است نیروهای جوان با تعداد بالا به گروه، حزب و جریان‌های مختلف بپیوندند، این سیاست باید در استان‌های به مراتب کوچکتر و از نظر فضای سیاسی متفاوت‌تر انجام شود.

زیرا تعداد نیرو های انقلابی و حزب الهی در استان ها محدود تر از پایتخت است و چنانچه بخواهیم این تعداد محدود را در استان ها به احزاب و گروهای استانی تشکیل شده در مرکز ، تقسیم کنیم ، نه تنها آن حزب یا گروه در استان تقویت نمی گردد بلکه باعث می شود هر گروه و حزبی با تعداد انگشت شماری در آن استان تشکیل شود .

و البته اگر تعداد اعضای حزب و گروه رو به افزایش رود قطعا با افراد مشترکی بین گروه ها مواجه می باشد و دیگر نمی توان به آن گروه و حزب مستقل از همدیگر نام گذاشت و هیچ وقت آن گروه و حزب در استان ها به اهداف خود دست نمی یابند.

تفرقه، چندگانگی و عدم وحدت نیروهای انقلابی و جوان همواره ثابت کرده است که کشور به دست نیروهای ناکارآمد می‌افتد، که در این صورت هیچ تغییری در مجلس شورای اسلامی که به تعبیر امام راحل در رأس امور است، نخواهد افتاد.

وحدت، یکپارچگی، توازن و همدلی جوانان فعال انقلابی و جهادی در فضای کنونی کشور راهگشا خواهد بود، به ویژه اگر این نیروهای تازه‌نفس در مناصب نظارتی چون مجلس شورای اسلامی قرار بگیرند.

به شدت نیاز است که نیروهای جوان و فعال با تدبیر ذکر شده جای پیران فرتوت و از نفس افتاده را بگیرند تا در گام دوم انقلاب شاهد تحول مثبت و توسعه کشور از هر جهت باشیم.

رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر حضور جوانان انقلابی، جهادی و خوش فکر و تازه نفس در میدان علم و سیاست و اقتصاد تاکید داشته و دارند.

بیانیه گام دوم انقلاب نیز در اصل خطاب به جوانان ملت است، این اهتمام رهبری به جوانان نشان‌دهنده این است که راه برون رفت از مشکلات همین جوانان هستند و مدیران از نفس افتاده باید جای خود را به آنها بدهند.

امیدواریم که همچون سال‌های دفاع مقدس جوانان متدین و متخصص فرمان تصمیم‌گیری و اجرای کشور را به دست بگیرند تا انقلاب اسلامی به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی خود گام به گام نزدیک و نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان