کد خبر : 1767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
-

کدامیک؟ شکار پهبادها یا اهتمام به برجام ها

کدامیک؟ شکار پهبادها یا اهتمام به برجام ها
بوشهرنیوز: این عملیات آن چنان برای ترامپ و حامیان وی گران تمام شده است که منجر به اختلاف بیشتری در اتاق جنگ آنان شده است و به زودی اخبار خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، باطل از آغاز خلقت و در دوران مختلف همواره درصدد بود که حق را از صفحه روزگار برچیند و نابود کند و این مصاف و رویارویی پایانی ندارد و مربوط به دوره یا زمان مشخصی نیست.

تمام پیامبران شریعت برای این به میان مردم آمده‌اند تا علاوه بر اینکه عدالت را در سطح جامعه بگستراند، حق را بر باطل غلبه دهند اما شیطان نیز به همراه اعوان و فرزندان خود هیچگاه در مقابل رسالت الهی فرستادگان بیکار نمانده و زهرهای خود را ریخته است.

البته بر اساس سنت الهی و وعده کلام الله مجید حق بر باطل پیروز خواهد شد و این باطل است که می‌رود(جاء الحق و زهق الباطل، آن الباطل مان زهوقا)

استکبار جهانی نیز پا جا پای مستکبران و باطلان ادوار سابق گذاشته و همانند پدران خود سعی در زمین‌گیر کردن حق و دوستدارن آن دارد و برای این اراده خود از هیچ نقشه و اقدامی فروگذاری نمی‌کند.

سکوت در مقابل استکبار به معنای تحقیر و شکست است، باید دانست که دشمن هیچگاه از تنزل و به عقب راندن حق و ملت مرتبط با معنویت سیر نمی‌شود و تا آن جایی که می‌تواند، ضربه‌های سنگینی را بر پیکر حق خواهد زد.

 

تنها امری که باعث می‌شود باطل در مقابل حق سرخم کند، مقاومت و ایستادگی است این کلیدواژه مهم و اساسی دشمن را زمین گیر می‌کند، هماهنگونه که مقاومت مردان الهی و آزادی‌خواه در طول تاریخ شکست سهمگینی را بر باطل وارد کرده‌اند.

مصاف چهل ساله انقلاب اسلامی با دشمن دون و پست به این دلیل نتیجه داده که رهبران این کشور و مردم ولایی هرگز ابزار مقاومت را فراموش نکرده و همواره طبق آن عمل کردند.

پایداری و توسعه انقلاب اسلامی مشروط به مقاومت و ایستادگی است، هر چقدر که مقاومت و ایستادگی ملت ما بالا باشد توسعه، پیشرفت و فراگیری بیشتر خواهد شد و به همان منزله دچار عقب‌رفت خواهیم شد که دست از مقاومت و ایستادگی برداریم.

واژه مقاومت و ایستادگی در منظومه فکری امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری از اهمیت و ارزش بالا و والایی برخوردار است.

بر همین اساس امروز شاهد پیشرفت های زیادی در مسایل مختلف کشور هستیم. از جمله می توان به شکارهای پهباد های امریکایی که درجهان به عناوین مهم نظامی شناخته شده اند اشاره کرد .

این پرنده های بسیار پیچیده و مهم که به قصد جاسوسی یا ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران وارد حریم مان می شود با برخورد شدید محافظان امنیت در این عرصه مواجه می شوند .

مقاومت و ایستادگی نیروهای نظامی ما ، توان دفاعی ما را به اندازه ای بالا آورده است که دشمنان قسم خورده ما که با تمام توان به ضربات خود علیه ما می پردازند ولی با سخت ترین ایستادگی و دفاع مواجه می شوند و پروژه های هنگفت آنان به شکست ختم می شود.

نمونه مثال این ایستادگی و دفاع عالی و به موقع شکار پهباد امریکایی بود که امروز حاصل شد . نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا که از جمله تسلیحات گران‌قیمت ایالات متحده است را در مناطق سرزمینی کشورمان ساقط کرد.

این عملیات آن چنان برای ترامپ و حامیان وی گران تمام شده است که منجر به اختلاف بیشتری در اتاق جنگ آنان شده است و به زودی اخبار خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین ، امری است مجرب و نتیجه بخش و شکست حتمی است برای دشمنان در مناسبت‌های مختلف.

حال باید انتخاب کنیم که توانمان را برای استقامت و ایستادگی و دفاع از میهنمان هزینه کنیم یا به اجرای مذاکرات و اهتمام به برجام ها ؟

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان