کد خبر : 1789
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
-

نفوذ درجمعیت پیشرفت و عدالت /حمایت از حزب‌الله یا توهین به نماد حزب‌الله، کدامیک را باور کنیم؟!

نفوذ درجمعیت پیشرفت و عدالت /حمایت از حزب‌الله یا توهین به نماد حزب‌الله، کدامیک را باور کنیم؟!

به گزارش بوشهر‌نیوز، جمعیت پیشرفت و عدالت با محوریت و رهبری محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اکثر استان‌ها و شهرهای کشور مشغول به فعالیت شد. هدف این جمعیت خوشنام این است با توجه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، جوانان با

به گزارش بوشهر‌نیوز، جمعیت پیشرفت و عدالت با محوریت و رهبری محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اکثر استان‌ها و شهرهای کشور مشغول به فعالیت شد.

هدف این جمعیت خوشنام این است با توجه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، جوانان با ذوق، انقلابی، جهادی، نخبه، خوشفکر و توانا وارد میدان سیاست و مجلس شوند تا وضعیت نابسامان و منفعل مجلس شورای اسلامی که به تعبیر امام راحل در رأس امور است، بهبود یابد.

اگرچه منویات و اهداف این جمعیت بسیار شایسته و مناسب و ضروری است اما در جریان کار معضلات و مشکلات مهمی پیش آمده است که باید بزرگان این جمعیت با رفع مشکلات و چالش‌ها، این جمعیت را از حاشیه و سیاسی کاری دور کنند.

نفوذ در جمعیت پیشرفت و عدالت بوشهر

یکی از افرادی که معمولا تمام توهین، فحش و جسارت‌های خود را نثار افراد انقلابی و حزب‌اللهی می‌کند و صفحات مجازی وی از تعدی و جسارت به عمارهای انقلاب و دلسوزان ملت پر است، اکنون در میان جمعیت پیشرفت و عدالت در استان بوشهر جای گرفته و مشغول فعالیت است.

این شخص بارها و بارها نماد انقلاب و حزب‌اللهی را به سخره گرفته و حتی افکار برخی از مسؤولان و سیاستمداران انقلابی و ولایی را داعشی توصیف کرده است، وی همچنین حماسه ۹ دی را که رهبر انقلاب بارها و بارها اثر اهمیت و برکت آن را در بیانات گوناگون تشریح داده‌اند را رد می‌کند.

سوال اول

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای این فرد این سوال را برای عدالتیون به وجود آورده است که باید کدام رفتار را قبول کنیم، توهین به نمادهای انقلاب و ولایت یا حمایت از افراد حزب‌اللهی و قرار گرفتن در گروه آنها!

تغییر تاکتیک این فرد چند شخصیتی آیا برای منافع و بهره‌برداری سیاسی است؟ این سوال مهم نباید بدون پاسخ بماند، گرچه هر ذهن سلیم و قلب به دور از خطا و کینه این عملکردها را متوجه می‌شود.

سوال دوم

مهمتر از سوال اول، این سوال است که چطور می‌شود یک فرد ضد آرمان و نماد انقلاب وارد مجموعه‌ای از افراد انقلابی و حزب‌اللهی می‌شود، در واقع علت چراغ سبز نشان دادن حزب‌اللهی‌ها و ولایی‌های استان شهید پرور بوشهر چیست؟!

فردی که ارزش‌های حداقلی را ندارد، بلکه همواره سعی بر رد و توهین به نمادها و ارزش‌های انقلابگری دارد، چطور می‌شود که در میان جوانان حزب‌اللهی جا بگیرد و به لایه‌های آنها نفوذ پیدا کند.

حامیان و پناهندگان این شخص هتاک به ارزش‌ها و عمارهای انقلاب باید پاسخ دهند که برای چه مسائلی این اقدام دور از بصیرت و سیاست اسلامی را انجام داده‌اند و آیا آغوش باز کردن برای چنین افرادی، گل به خودی به حساب نمی‌آید؟

یکی از نمایندگان اسبق مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی که آرای وی از نیروهای ولایی استان اخذ شده است و همواره مورد حمایت عده ای از افراد انقلابی بوده، باید پاسخ دهد که چرا به این فرد که با تفکرات اعلامی وی در تضاد است، در دفتر و ستاد خود جای داده است؟!

به قصد شفافیت در صورت عدم تغییر موضع و بی‌تفاوتی نسبت به این مسئله، نام همه افرادی که در استان ولایتمدار بوشهر با نام ولایت و عدالت سعی در تخریب و نفوذ به این دو واژه مقدس را دارند را منتشر خواهیم کرد تا پاسخگو اعمال خود به افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید جمعه , 31 خرداد 1398 - 21:27

بی صبرانه منتظریم ببینیم اسم کیا رو میشه
خواهشاً زودتر
پیشاپیش سپاسگذاریم

بوشهری جمعه , 31 خرداد 1398 - 23:13

احسنت بر سایت فهیم و ریزبین و حقیقت گو بوشهر نیوز

آخرین اخبار

ایران و جهان