کد خبر : 1807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۴۰
-

توهین به علمای انقلابی توسط یکی از فعالین جمعیت عدالت قالیباف

توهین به علمای انقلابی توسط یکی از فعالین جمعیت عدالت قالیباف

توهین و افترا به علما و فضلای حزب الهی و انقلابی توسط یکی از فعالین جمعیت پیشرفت عدالت و هم گروهی مدعیان اصولگرایی و حزب الهی در استان بوشهر ، باعث رنجش خاطر نیروهای انقلابی و حزب الهی شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز ، یکی از افراد وابسته به این طیف سیاسی،

توهین و افترا به علما و فضلای حزب الهی و انقلابی توسط یکی از فعالین جمعیت پیشرفت عدالت و هم گروهی مدعیان اصولگرایی و حزب الهی در استان بوشهر ، باعث رنجش خاطر نیروهای انقلابی و حزب الهی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز ، یکی از افراد وابسته به این طیف سیاسی، در صفحات مجازی خود دست به اهانت و جسارت به برخی از چهره های سیاسی انقلابی جامعه زده است.
این نیروهای مدعی حزب الهی و انقلابی که در دوره های قبل در حمایت از گزینه های جبهه پایداری و  اصولگرایان فعال بوده اند و بارها در ادعاهای مکتوب و سخنرانی و مصاحبه های خود ، مدعی ولایتمداری و اصولگرایی بوده اند ، تا کنون هیچ واکنشی نسبت به موارد فوق از خود نشان نداده اند و همچنان این شخص هتاک را به عنوان حزب الهی !! در گروه وطیف خود حفظ کرده اند .

سوال پیش آمده این است : چرا این افراد که دم از حزب الهی و انقلابی می زنند نسبت به کسی که به خیال خود ، مردم  و فعالین سیاسی انقلابی و تیزبین جامعه متوجه حرکات و افعالشان نیستند ، موضع گیری نمی کنند ؟

مردم ما به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیدار و هوشیارند و از سطح  فهم و شعور بالایی برخوردارند ، آیا این حرکت دوگانه یعنی سکوت و عدم موضع گیری در مقابل این فرد هتاک، توهین به شعور مردم و خاصه به کسانی که بر مبنای شعارهای اصولگرایی و ولایتمداری تان، به گرد شما آمده اند و به همین دلیل به گزینه های شما یا خودتان رای داده اند ، نیست ؟

چرا برای رسیدن به اهداف سیاسی و یا هر دلیل دیگر ، از استراتژی یک بام و دوهوا استفاده میکنید ؟سکوت و بعضا حمایت از  اهانت ها، افترا ها به اشخاص و نماد حزب الهی ها در کشور یا سر دادن شعار ولایتمداری و اصولگرایی و حزب اللهی !

کسی که جسورانه و گستاخانه به نمادهای حزب الهی  در کشور توهین و جسارت میکند، به قول وی ، قاطعانه با تجارب ۱۵ ساله خود به شناخت از این جریان حزب الهی دست پیدا کرده است و نه فردی است خام که یکباره دچار اشتباهی شده باشد وآن اسناد را برای خود بر جا گذاشته است ویا اینکه شناختی به خط و مش انقلاب و انقلابیون نداشته باشد . فلذا آیا چنین شخصی باید در دایره حزب الهی ها قرار بگیرد و مورد حمایت و تایید عده ای مدعیان حزب الهی و ولایتمداری در استان باشد ؟

آنانی که دم از اصول گرایی و ولایتمداری می زنند چرا نگاهی به پیرامون خود نمی اندازند و متوجه نفوذ در گروه ها و طیف های خود نیستند؟
آیا حب به دنیا و رسیدن به صندلی سبز مجلس  و ریاست باعث شده است چشمانتان را بر این حقایق ببندید ؟ یا هنوز فریب ظاهرسازی ها را می خورید ؟ و یا شما هم در باطن هم فکر ایشانید ولی در ظاهر چیز دیگر ؟ اگر این موارد نیست پس دلیلتان برای عدم طرد و عدم موضع گیری در مقابل این فرد هتاک چیست ؟

شخصی که با قاطعیت می گوید به واسطه تجربه ۱۵ ساله اش به جمع بندی رسیده است تا بتواند این اهانت ها و توهین ها را به نماد انقلابی ها و حزب الهی ها و فعالین این جریان کند. حزب الهی است ؟

همسو بودن یا برائت تان از این شخص هتاک و غیرانقلابی را تعیین تکلیف و اعلام کنید.

امیدواریم نسبت به این موارد پاسخ گو باشید .البته ما طی این مدت بر اساس وظیفه دینی و انسانی خود ، تمامی مدارک ومستندات دال بر این مطالب  را در اختیار این جمع گذاشته ایم .

و ما بر اساس شعار همیشگی مان که ” با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم “در صورت عدم طرد همچنین شخصی با این تفکر توسط هم گروه های وی در گروه ویژه حزب الهی ها و جمعیت پیشرفت و عدالت استان بوشهر، این پایگاه خبری تحلیلی در جهت تثبیت و تایید بیشتر این مطالب و تنویر افکار عمومی خصوصا نیروهای انقلابی و ارزشی اصیل ، اسناد منتشر شده ای را که برای این دسته از هم گروه های حزب الهی این شخص ارائه کرده را ، منتشر خواهد کرد.

 

و مجددا امیدواریم این فعالین سیاسی در هر مقام و لباسی می باشند نسبت به این مطلب ترتیب اثر دهند. قطعا در صورت ادامه رفتار خود وهمراهی و حمایت از این فرد هتاک ، بر حسب وظیفه تمامی فعالان سیاسی را که به راه خود ادامه می دهند را در این پایگاه خبری تحلیلی به علت این رفتار سیاسی اشان مورد سوال قرار خواهیم داد .

 

گفتنی است بسیاری از نیروهای حزب الهی  دلسوز استان با رویت اسناد و مطالب مربوط به این شخص هتاک ، بصیرانه و بی درنگ بر اساس ارادت قلبی و عملی که به این نماد حزب الهی ها داشتند ، این گروه را ترک کرده اند و از وی فاصله گرفته اند و برائت خود را از چنین شخصی اعلام نموده اند .

البته به جهت اینکه انسان می تواند فراموشکار باشد و کسانی که ادعای حزب اللهی را دارند نیز انسان هستند چند تصویر از فعالین نمادی که توسط این شخص مورد جسارت و هتاکی قرار گرفته است منتشر می کنیم .ان شالله که اگر حافظه اشان تا کنون یاری نداده است تا بتوانند عکس العمل نشان دهند هم اکنون با دیدن این تصاویر ، به یاری بصیرت شان بیاید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان