کد خبر : 1813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

خطر در بیخ گوش آبی‌پوشان پایتخت

خطر در بیخ گوش آبی‌پوشان پایتخت
بوشهرنیوز: ناکامی چند سال اخیر آبی‌پوشان پایتخت باعث ایجاد اعتراضاتی از سوی هواداران همیشه همراه آنها شد، این فضا ایجاد شده باعث شد که هیات مدیره این تیم بارها سکاندار این تیم را دست‌خوش تغییر دهند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، استقلال تهران در لیگ هجدهم با کسب ۵۷ امتیاز در رده سوم پس از پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان قرار گرفت.

ناکامی چند سال اخیر آبی‌پوشان پایتخت باعث ایجاد اعتراضاتی از سوی هواداران همیشه همراه آنها شد، این فضا ایجاد شده باعث شد که هیات مدیره این تیم بارها سکاندار این تیم را دست‌خوش تغییر دهند.

اکنون نوبت به استراماچونی ایتالیایی رسید تا آرزوی فراموش شده استقلال را به واقعیت برساند و مزه قهرمانی بعد از چندین سال به کام هواداران با تعصب این تیم پرطرفدار برسد.

اگرچه اکنون استقلال با تغییر در نفر اول تیم به دنبال حضور تماشایی خود خواهد بود اما پیش از شروع فصل نوزدهم با چند چالش مهمی مواجه شده است.

مشکل اصلی و حیاتی این روزهای استقلال بحث مالی و پرداخت دیون است، مشکلی که از سال‌های گذشته باقی مانده و اکنون این تیم ریشه‌دار را وارد چالش جدی کرده است.

خطر اول

یکی از خطراتی که در بیخ گوش آبی پوشان است، بحث کسر امتیاز است، این تیم ممکن است به دلیل پرداخت دیون خود با کسری امتیاز مواجه شود و این برای شروع فصل جدید با مربی جدید ناخوشایند است.

خطر دوم

حذف از آسیا یکی از خطرات برگرفته از عدم پرداخت دیون برای استقلال تهران احتمال داده می‌شود.

حضور در آسیا یکی از آرزوها و اهداف هر تیم به ویژه سران لیگ برتر ایران است که در این صورت آبی‌پوشان پایتخت با مشکل اساسی مواجه خواهند شد.

خطر سوم

سومین خطری که ممکن است استقلال تهران به دلیل عدم پرداخت دیون با آن روبه‌رو شود، محرومیت از پنجره نقل و انتقالات است.

این احتمال بسیار برای آبی‌پوشان پایتخت ضرر خواهد داشت چرا که قطعا با ورود استراماچونی تغییراتی در چینش و حضور بازیکنان رخ خواهد داد که در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال با مربی جدید خود با مشکل رو به رو شود.

استقلال تهران کمتر از ۲۰ روز فرصت دارد تا از این بن‌بست خارج شود، مدیران این تیم پرطرفدار باید در اقدام جدی و سریع این مشکلات را از سر راه این تیم ریشه‌دار بردارند.

حال باید دید که استقلال در رقابت‌های جدید لیگ برتر با عزم جزم شده وارد میدان می‌شود یا اینکه این سه خطر احتمالی دست و پای تیم را می‌بندد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان