کد خبر : 1961
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۴۳
-

جریانی مشکوک به دنبال امنیت بی حجاب‌ها در کشور

جریانی مشکوک به دنبال امنیت بی حجاب‌ها در کشور
بوشهرنیوز: دولتمردان و مسؤولان مربوطه باید فضای کاذب امنیت بدحجابان را به بی امنی تبدیل کنند تا دیگر کسی برای له کردن ارزش‌ها و ضروریات دین جرات اقدام نداشته باشد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، حجاب یکی از مسلمات دین مبارک اسلام است که نه تنها فقط مختص به زن، بلکه شامل مرد هم می‌شود، حجاب مفهوم برخواسته از قرآن کریم، فقه اسلامی و مبانی اعتقادی است.

خداوند متعال بارها و پیامبر گرامی اسلام و ائمه هدی فراوان مسلمانان اعم از زن و مرد مسلمانان را به رعایت این امر ضروری دین سفارش و امر کرده‌اند. البته حجاب فقط به دین اسلام ارتباط ندارد بلکه این امر در ادیان مختلف گذشته نیز وجود داشت.

با تأمل و تدبیر در آیات نورانی قرآن کریم و توصیه‌های راهگشا اهل‌بیت عصمت و طهارت هدف اصلی از رعایت و حفظ امر حجاب سلب آزادی نیست، بلکه حجاب مصونیتی برای فرد و جامعه و پله‌ای برای ترقی و صعود است.

ایجاد امنیت روانی و حفظ سلامت اخلاقی جامعه، جلوگیری از فحشا و بی‌حیایی و بی‌عفتی از نتایج ملموس رعایت و حفظ حجاب است که جوامع به دور از حجاب این مسائل را به خوبی درک می‌کنند.

تقلیل و تضعیف امر حجاب امری است که برای آن عذاب و عقاب قرار داده شده است، البته این تقلیل به صورت آنی و یک دفعه‌ای صورت نمی‌گیرد، بلکه برنامه آن تدریجی و گام به گام است.

جریان مشکوکی در کشور وجود دارد که با بهانه‌های واهی و اقدامات برنامه‌ریزی شده به دنبال تضعیف و تقلیل حجاب جامعه هستند که رسیدن به این امر را از ایجاد امنیت برای بی‌حجاب‌ها طی می‌کنند.

برخی مواقع افرادی با برنامه ورود کرده‌اند و به ترویج بی‌حجابی پرداخته‌اند، به‌نظر می‌رسد تعلل اصلی را نیروهای امنیتی و نظامی انجام می‌دهند، اگر در حوزه‌های مختلف درست و مرّ قانون را عمل کنیم، خیلی از موضوعات اصلاح می‌شود و این عده اندک دیگر نمی‌توانند این‌گونه فضا را تاریک نشان دهند که دیگر کسی در جمهوری اسلامی عفاف و حجاب را نمی‌خواهد.

متاسفانه برای بدحجابان، بی حجابان و کسانی که حجاب خود را کشف می‌کنند، فضای بسیار امن و بی خطری ایجاد شده است که هر موقع اراده کردند، می‌توانند اقدام به خلاف اسلام و خلاف مر قانون کنند و قلب دلسوزان و متدینان را جریحه‌دار کنند.

مسؤولان امنیتی و انتظامی باید به صورت سریع، جدی و بدون ترس اما با تدبیر و تامل با این جریان مشکوک برخورد کنند، چرا که این افراد به دنبال این هستند که با اصل نظام و حاکمیت و دین مبین مبارزه کنند و بجنگند.

علت اصلی ترویج بی‌حجابی، حرکت مشکوک و مخفیانه دشمنان زیرزمینی است که با اقدامات فرهنگی و مواضع ضد دین سعی بر ترویج بدحجابی و دوری مردم از عفت و حیا دارند.

دولتمردان و مسؤولان مربوطه باید فضای کاذب امنیت بدحجابان را به بی امنی تبدیل کنند تا دیگر کسی برای له کردن ارزش‌ها و ضروریات دین جرات اقدام نداشته باشد.

فرماندهان جنگ نرم و میدان فرهنگی در این زمینه وظیفه سنگینی را بر دوش دارند که باید با برنامه‌ریزی درست، مبتکرانه، جذاب و به روز این بار سنگین را به نحو احسن به مقصد برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان