کد خبر : 2074
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
-

ایوانکا ترامپ دختر عقده ای امریکایی

ایوانکا ترامپ دختر عقده ای امریکایی
بوشهرنیوز: با توجه به عدم تجربه ، تخصص و مهارت کافی ایوانکا ترامپ در گفتگوها و نشست های دیپلماتیک جهان این سوال مطرح است که منافع چه کسانی با حضور دختر دونالد ترامپ در این نشست ها حفظ می‌شود؟ ؛

به گزارش بوشهر‌نیوز،  انتشار ویدئویی از ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ که نشان می‌دهد او برای ورود به بحث سیاستمداران تقلا می‌کند، رسانه های مطرح جهان را با سوالات مهمی روبه رو ساخته است.
بیشتر رسانه های جهان اقدام به انتشار تصاویر و خبرهای طعنه آمیز در مورد ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری آمریکا پس از پایان اجلاس جی بیست کردند.
دختر دونالد ترامپ ، ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر همسر وی هیچ عنوان رسمی دردولت آمریکا ندارند اما تقریبا در همه ی دیدارهای بین المللی وسفرهای خارجی به همراه دونالد ترامپ حاضر می شوند.
ایوانکا به نوعی در تلاش است خود را وارد بحث «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه، «تراز می» نخست وزیر انگلیس، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا،«کریستین لاگارد» رئیس صندوق بین المللی پول کند ، این اقدام او را رسانه های مختلف از جمله بی بی سی در انتشار فیلمی از حاشیه اجلاس جی بیست که در آن تلاش و تقلای ایوانکا ترامپ برای حضور در مباحث بین الملی را نشان میدهد به شدت با استقبال و تمسخر مردم جهان مواجه شد و کاخ سفید را وادار به صدوربیانیه در مورد آن کرده است.
پیشتر نیز در جریان سفر ترامپ به عربستان حاشیه هایی در خصوص حضور ایوانکا در جمع مقامات عربستانی ایجاد شده بود.
از طرف دیگر واشنگتن پست با گزارشی تحت عنوان: ایوانکا در دولت آمریکا چه کاره است؟ به انتقاد از این روند پرداخته است. واشنگتن پست با اشاره به اقدامات غیر متعارف ایوانکا می نویسد «دونالد ترامپ، در چند نشست مهم بین‌المللی و تعامل با رهبران جهان در نشست گروه بیست در ژاپن، دخترش، ایوانکا را همانند یک دیپلمات و مقام دولتی واقعی در جایگاه نخست قرار داد و بعد به همراه او و جرد کوشنر، دامادش به منطقه غیر نظامی بین دو کره رفت تا با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی دیدارکند.
یک روزنامه آمریکایی می نویسد: روابط خارجی مبتنی بر خانواده امری غیر منطقی برای دموکراسی ما است و ایوانکا ترامپ باید عقب برود چون آمریکایی‌ها او را انتخاب نکردند و ما هیچ راهی برای مسئول دانستن او نداریم و از عملکرد او در دولت حمایت نمی‌کنیم.
واشنگتن پست با اشاره به سوء استفاده ایوانکا از حضور درعالی ترین جلسات بین المللی می نویسد: ایوانکا مسئول کامل سوء استفاده از موقعیت است. نباید فراموش کرد که ایوانکا با وجود اینکه مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا است همچنان کسب و کار شخصی خود را دنبال می‌کند و طبق گزارش‌ها، او و کوشنر سال گذشته از راه‌های تجارت خودشان ۲۹ میلیون دلار درآمد داشتند.
اینکه کسی فرزند رئیس‌جمهوری آمریکا باشد، دلیل قابل قبول وکافی برای حضور در نشست‌های دیپلماتیک از نظر تحلیل گران سیاسی جهان به حساب نمی آید از طرفی حضور در نشست‌های دیپلماتیک جهان توسط ایوانکا ابدا شبیه حضور یک حرفه ای در اظهار نظرهای مهم سیاسی جهان نیست.
با توجه به عدم تجربه ، تخصص و مهارت کافی ایوانکا ترامپ در گفتگوها و نشست های دیپلماتیک جهان این سوال مطرح است که منافع چه کسانی با حضور دختر دونالد ترامپ در این نشست ها حفظ می‌شود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان