کد خبر : 2141
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
-

شیخ مظلوم روسفید/ایمان زکزاکی را باید با چه سنجید؟!

شیخ مظلوم روسفید/ایمان زکزاکی را باید با چه سنجید؟!
بوشهرنیوز: باید در مقابل اندیشه خمینی کبیر تعظیم کرد که چطور با یک فتح بزرگ نور انقلاب خود را صحرا به صحرا و بیابان به بیابان طی می‌کند و در قلب رهبر شیعیان نیجریه حلول می‌کند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، شیخ زکزاکی مردی به رنگ موذن پیامبر مهربانی‌ها سالیانی است که با ایستادگی، ایثار و مقاومت خود و پیروان صدیقش در روح و روان آفریقا به فخر جهان اسلام تبدیل شده است.

عقل‌ها متحیر هستند از اسلام شیخ زکزاکی مقاوم! این اسلام ریشه در کدام معرفت، در کدام ایمان و کدام عشق دارد که جانانه و با تمام قوت و بدون ذره‌ای خستگی و از راه ماندگی اینگونه ایستادگی می‌کند.

رسانه‌ها آن گونه که باید و شاید صدای مظلومیت این شیخ بزرگ را مخابره نمی‌کنند و چشم‌های خود را بسته‌اند و مجامع بین‌المللی و مدعی همیشگی حقوق بشر به مانند همیشه خفه‌خون گرفته‌اند و هیچگاه پیگیر حال و احوال وخیم شیخ مقاوم را نگرفته‌اند، اما با این وجود زکزاکی را باید الگو استقامت و فداکاری دانست.

شیخ زکزاکی با تاسی به صبر جمیل بانوی دو عالم حضرت زینب کبری(س) فرزندان خود را در راه اعتلاء اسلام مقدس و عزیز تقدیم کرد و هرگز شکوه‌ای نکرد و اکنون در شرایط جسمانی وخیمی به سر می‌برد و حبس در مخوف‌ترین مجلس دنیا را سال‌هاست دارد تحمل می‌کند و لب به شکایت وا نکرده است.

خبرها حکایت دارند که دو زانوی شیخ مظلوم و مقتدر ما به عمل جراحی نیاز دارد و تپش قلب وی نامطمئن است، بینایی یک چشم شیخ کامل از دست رفته و چشم دوم تنها ۱۵ درصد قدرت بینایی دارد!

هنوز مرکب قطعات گلوله های سهماگین در شیخ زکزاکی وجود دارد، همسر شیخ نیز وضعیت مشابهی دارد، والدین با ۶ شهید!!

باید ایمان شیخ زکزاکی و همسرش را دید اما به راستی کدام چشم بینا توان دیدن این همه نور دارد و کدام گوش شنوا قدرت شنیدن آوازه این طنین را دارد و به راستی کدام قلب زنده یارای درک این همه معرفت و ایمان را دارد؟

به راستی شجره اسلام ناب و راستین آنها در کدام خاک با این همه صلابت و قدرت آبیاری شده که هر چقدر بیشتر رنج و زخم می‌خرند، ندای توحید آنها بیشتر سر داده می‌شود؟؟

عقل‌ها و دل‌ها متحیر هستند از درک ایمان و اعتقاد راستین و ناب این همه فداکاری و ایثار و چقدر فاصله‌ است میان ایمان «من» و «او» و فداکاری «من» و «او» و فدایی شدن «من» و «او»!!

اخیرا پزشکان به ملاقات شیخ روشن دل رفته‌اند و وضعیت جسمانی را خراب‌تر از همیشه توصیف کرده‌اند اما وضعیت روحی را بهتر از همیشه و عالی‌تر از همه دوران.

بله درست است، شیخ رو سفید ما اگرچه غرق در رنج و اذیت و درد است اما ایمان او دل‌های مرده را زنده می‌کند و من متحیر هستم ایمان او و همسرش را با ایمان کدام یک از صحابه بسنجم، ایمان «یاسر» و «سمیه» در دوران صدراسلام؟!

باید در مقابل اندیشه خمینی کبیر تعظیم کرد که چطور با یک فتح بزرگ نور انقلاب خود را صحرا به صحرا و بیابان به بیابان طی می‌کند و در قلب رهبر شیعیان نیجریه حلول می‌کند.

امروز «ابوسفیان‌ها» در قامت سازمان لعنتی ملل و شورای خبیث امنیت درآمده و کماکان بر سر فرزندان حقیقی اسلام تازیانه فرود می‌آورند و چشمان آبی خود را در مقابل این همه ظلم و مصیبت بسته‌اند و در واقع بسته نه، بلکه کور شده‌اند در مقابل چشمان روشن شیخ زکزاکی!

کاری جز دعا از دست ما ساخته نیست با تمام وجود و به تاسی از بقیه‌الله(عج) دست به دعا برمی‌داریم که خداوند متعال شر این جاهلیت مدرن را از سر امت اسلامی بردارد و عافیت را به شیخ بلندبالای معرفت و ایمان و البته مظلوم و مقاوم برگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان