کد خبر : 2236
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲:۳۷
-

دو پیام مهم سریال «گاندو»

دو پیام مهم سریال «گاندو»
بوشهر‌نیوز : مردم همواره باید نسبت به اتفاقات دورتادور خود آگاه باشند و جریان‌های مختلفی که برای ملت یا علیه ملت در حال اقدامات هستند را شناسایی کنند و این فیلم توانست گام خوبی و اثرگذاری را برای نمایش حقایق و آگاه‌سازی مردم بردارد و باید گفت این فیلم تابو شکنی کرد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، این روزها سریال فاخر و اثرگذار «گاندو» نقل محافل مختلف و متفاوت جامعه شده، فیلمی که بیش از آن که میدان فرهنگ و هنر را با خود درگیر کند، در میدان سیاست صدا به پا کرده است.

این فیلم زیبا، موثر و مبتنی بر حقایق در جامعه با استقبال شدید و بالایی رو‌به‌رو شده است، اگرچه تعدادی از مسؤولان و دولتمردان که باید شخصیت آنها نیز مورد بررسی قرار بگیرد، نسبت به این فیلم و عوامل آن اظهارات تند و بعضاً غیر مناسبی از خود نشان دادند.

اما آن چه که مهم است استقبال ویژه و قابل توجه مردم به این اثر است، فیلمی که در مدت کوتاه به شکل وسیع جا در دل مردم باز کرده و جامعه را با خود همراه و همگام نموده است.

مردم همواره باید نسبت به اتفاقات دورتادور خود آگاه باشند و جریان‌های مختلفی که برای ملت یا علیه ملت در حال اقدامات هستند را شناسایی کنند و این فیلم توانست گام خوبی و اثرگذاری را برای نمایش حقایق و آگاه‌سازی مردم بردارد و باید گفت این فیلم تابو شکنی کرد.

نگارنده در این جا به دو پیام مهم این فیلم جنجالی می‌پردازد.

پیام اول)

پیام اول این است که این فیلم فاخر، نقش مهم و جدی و اثرگذار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را به خوبی ترسیم کرد، «گاندو» به خوبی نقش برجسته این سربازان جان بر کف و فداکار را به نمایش قرار داد.

بدون شک باید گفت امنیت بدون بدیل موجود در جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری سربازانی است که برای نجات ملت و نظام از خود می‌گذرند، تا ملت استوارتر و عزتمندتر به مسیر خود ادامه دهد.

ملت عظیم ما برگرفته و نتیجه این همه فداکاری هاست، جوانانی که با رژیم بعث در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و پس از آن اکنون در مقابل سلطه بیگانگان و مستکبران در حال نبرد هستند و لحظه‌ای از اراده و عزم آنها کم نمی‌شود.

پس این فیلم به خوبی این نقش مهم، متعالی و برجسته فرزندان اصیل انقلاب و روح‌الله و فدائیان اسلام و ملت را به خوبی هر چه تمام‌تر به نمایش گذاشت.

پیام دوم)

در این فیلم به خوبی به یکی از اهداف تعالی انقلاب و همچنین به یکی از مکر و حیله‌های دشمن خبیث اشاره شده است، فیلم گاندو به خوبی و مبتنی بر حقایق ثابت کرد که دشمن به دنبال فریب ملت ما است و تنها راه نجات کشور از چنگال خونین دشمن مقاومت و ایستادگی است.

این فیلم همچنین به خوبی سطحی‌نگری، سهل‌انگاری و بعضاً خیانت برخی از مسؤولان را به نمایش قرار داد، مسؤولانی که گاهی فریب لبخند پر از نفرت و حیله و مکر دشمن را می‌خورند و دست در دست شیطانی او می‌دهد.

همچنین این فیلم بیان کرد که راه رسیدن به پیشرفت و توسعه از ریل مذاکره با دشمن مکار به دست نمی‌آید، بلکه تنها مسیر آن مقابله، ایستادگی و استقامت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان