کد خبر : 2300
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
-

در این قبر مرده نیست!

در این قبر مرده نیست!
بوشهرنیوز: بر همین اساس اعتماد به دشمن و قدم برداشتن در مسیر اراده‌های او امری بس خطرناک و وحشتناک است و باید همواره در میدان‌های مختلف از آن بر حذر بود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اعتماد به دشمن و بدخواه قسم خورده و حیله‌گر و مکار و دروغگو همواره ناپسند است، چرا که این دشمن قطعا و اکیدا به دنبال منفعت رساندن نیست، بلکه از هر فرصتی برای گاز گرفتن استفاده می‌کند.

بر همین اساس اعتماد به دشمن و قدم برداشتن در مسیر اراده‌های او امری بس خطرناک و وحشتناک است و باید همواره در میدان‌های مختلف از آن بر حذر بود.

اما درس نگرفتن از این اعتماد ناشیانه از خود این اعتماد خطرناک‌تر است چرا که نشان می‌دهد از این اعتماد بی مورد هیچ درس و پیامی گرفته نشده است و چه بسا در مدت زمان آینده این اعتمادهای سخت و وحشتناک به صورت بدتر تکرار شود.

آقای اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: کشورهای اروپایی به جای جلسه و فشار بر ایران که متعهد به برجام بماند به آمریکا فشار بیاورند تا از تحریم های ظالمانه دست بردارد.

این اظهارات بار دیگر نشان داد که آقای معاون اول نسبت به همکاری مشترک میان اروپا و آمریکا درک کافی ندارد یا از همان اعتماد اولی درسی فرا نگرفته شده است.

آقای روحانی در یکی از صحبت‌های خود عنوان کرده بود: اروپایی‌ها آقا اجازه از آمریکایی‌ها هستند؟!

مشخص است که اروپا برای به زیر کشاندن ملت ایران با آمریکای مستکبر دست به دست هم داده است، البته که نباید لبخند مکار و صحبت‌های گل و بلبل آنها را پذیرفت.

اتحادیه اروپا هرگز به خود اجازه نمی‌دهد و در واقع اجازه ندارد که به خاطر ملت ما در برابر آمریکا قرار بگیرد، پس دلخوشی های الکی راهگشا نیست.

آمریکا همان دشمن قسم خورده‌ای است که از مسیر اروپا به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، پس باید به تعبیر صحیح تر گفت: سگ زرد برادر شغال است!

برخی از مسؤولان باید بدانند که بر سر این قبری که گریه و زاری گریه می‌کنند، مرده‌ای وجود ندارد پس به جای گریه و زاری همت و تلاش را جایگزین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان