کد خبر : 2466
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۴۶
-

چرخ اقتدار برعکس چرخ اقتصاد می‌چرخد!

چرخ اقتدار برعکس چرخ اقتصاد می‌چرخد!

به گزارش بوشهرنیوز، این روزها جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، سرافراز، سربلندی، عزت و شجاعت در جهان است، امری که همه مظلومان و مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را به وجد آورده است. و از سوی دیگر دشمنان مستکبر و قسم خورده نیز به مانند همیشه سرافکنده شده و از اقدامات ایران عصبانی هستند که البته

به گزارش بوشهرنیوز، این روزها جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، سرافراز، سربلندی، عزت و شجاعت در جهان است، امری که همه مظلومان و مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را به وجد آورده است.

و از سوی دیگر دشمنان مستکبر و قسم خورده نیز به مانند همیشه سرافکنده شده و از اقدامات ایران عصبانی هستند که البته به قول شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرند.

ایران اسلامی با ساقط کردن پهباد آمریکا و توقیف چندگانه نفت‌کش‌های انگلیسی بار دیگر معادلات جهان را به هم زد و بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی در جهان حرفی برای گفتن دارد.

به جرأت می‌توان گفت که ایران اسلامی به برکت انقلاب امروز از سردمداران عزت و قدرت در جهان است و تفاوت‌های کثیری با ایران زمان طاغوت و پهلوی دارد.

امروز دشمن می‌داند که ایران در مدار عزت و اقتدار ایستاده است و با داشتن توان نظامی بالا و مردم بصیر و سرافراز قادر است هر کشوری را از پیش و روی خود عبور دهد، بدون آن که متحمل زحمتی شود.

امروز دشمن می‌داند که هرگونه تعرض، توهین و جسارت به ایران اسلامی با جواب سخت، تند، قاطع و دندان‌شکن جمهوری اسلامی رو‌به‌رو خواهد شد، واکنشی که برای هر دشمنی پشیمان کننده‌ است.

پس چرخ اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان در حال چرخش است اما به عکس آن چرخ اقتصاد در درون کشور به دلیل برخی از سوء‌تدبیرها بدون حرکت است.

امروز مشکل اقتصادی و معیشتی به یکی از مباحث اصلی در کشور تبدیل شده است امری که به دلیل سوء مدیریت و بی تدبیری برخی از مسؤولان گریبانگیر مردم است.

اگه همانند اقتدار به وجود در منطقه توسط نیروهای مسلح، دولتمردان و مجلسیان با روحیه جهادی و تفکر انقلابی گام برمی‌داشتند قطعا اکنون در وضعیت کنونی به سر نمی‌بردیم.

بنا بود روزی سفره مردم کوچک نشود اما اکنون این وعده محقق نشده است و امید مردم تا حدودی از وعده‌های بدون رنگ و بوی عمل از بین رفته است و باید مدیران و مسؤولان چرخ اقتصاد را به حرکت درآورند.

تکیه بر توان داخلی، عمل جدی به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی، عدم نگاه به نسخه‌های اروپایی و آمریکایی و… می‌تواند ما را به آن سمت و سوی معیشت مناسب و اقتصاد مقتدر برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان