کد خبر : 2472
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۵
-

هوشیار باشیم؛

نسخه غربی کاهش جمعیت، تهدیدی جدی برای ایران اسلامی

نسخه غربی کاهش جمعیت، تهدیدی جدی برای ایران اسلامی
بوشهرنیوز: متاسفانه سیاست غلط فرزند کمتر، زندگی بهتر که همان نسخه دشمنانه غربی است، در کشور و توسط برخی از مسؤولان از سال‌های سال در حال انجام است و این سیاست جمعیتی که مدنظر برخی افراد نیز است، سیاست اشتباه و غلطی به حساب می‌آید.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، معمولا غربی‌ها برای استحاله کشورها و به دست گرفتن آنها، نسخه‌هایی را می‌پیچند که این نسخه‌ها ارکان اصلی آن جامعه و کشور را خرد می‌کند.

باید بدانیم که نسخه‌های دشمن به ویژه بدخواهان ما برای ما قابل اعتماد نیست و نباید تسلیمِ بی‌بروبرگردِ نسخه‌های غربی شد.

یکی از نسخه‌هایی که غربی‌ها برای جوامع بشری به ویژه جوامع اسلامی و به ویژه جمهوری اسلامی ایران پیچیده‌اند تا راه تسلط و ضربه را پیدا کنند، بحث جمعیت است.

این نسخه و هدف پست دشمن را می‌توان در صحبت و اظهارنظرهای متکبرانه آنها نیز مشاهده کرد، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیسِ خبیث تجویز نسخه هم کرده که ایران برای سی میلیون جمعیّت، خیلی کشور خوبی خواهد بود!

متاسفانه سیاست غلط فرزند کمتر، زندگی بهتر که همان نسخه دشمنانه غربی است، در کشور و توسط برخی از مسؤولان از سال‌های سال در حال انجام است و این سیاست جمعیتی که مدنظر برخی افراد نیز است، سیاست اشتباه و غلطی به حساب می‌آید.

برخی از مسؤولان به تعبیر رهبر معظم انقلاب در این سیاست جمعیتی غفلت کردند و پا جا پای غربی‌ها گذاشتند، اقدامی که اکنون حتی غربی‌ها در آن مانده‌اند.

بعضی‌ها می‌گویند «جمعیّت کشور چرا باید این تعداد باشد و چرا باید بیشتر بشود؟»، این سخن و نظر و ایده خطا و اشتباه است.

۸۰ میلیون امروز ایران که به حول و قوه الهی باید به ۱۵۰ میلیون نفر برسد برای کشور ما آبرو و شرف است، کشور ما به مردم و نسل جوان خود زنده و پاینده و استوار است.

امروز سیاست تحدید نسل، گریبان خود غربی‌ها را نیز فرا گرفته است و به دنبال این است که جمعیت خود را با وعده و وعیدهای متفاوتی بالا ببرند اما باز هم به در بسته خواهند خورد.

دشمن به دنبال آن است که کشورهای اسلامی به ویژه ایران از جمعیّت‌های زیاد و جوانهای فعّال و انسانهای کارآمد برخوردار نباشند و به همین دلیل است که باید در ایران اسلامی تکثیر نسل شود.

فردای کشور به جوانان و نیروی انسانی نیاز دارد، مسئله تکثیر نسل و بحث جمعیتی از آن دسته مسائلی نیست که بتوان آن را از خارج وارد کرد بلکه خود کشور باید آن را تامین کند.

دشمن با افزایش عدد مسلمانان و جوانان کارآمد و فعال که بتوانند ملت‌های خود را به اوج برسانند، مشکل دارند و باید تصمیم گیران کشورهای اسلامی که مدت‌ها است طبق این نسخه‌های غربی در حال گام برداشتن هستند در اقدامات خود تجدید نظر کنند.

وظیفه همه مسؤولان در این مسئله این است که نباید جوری حرکت کنند که دشمن به خواسته‌های خود برسد بلکه باید اقتدار و توسعه ملت‌های اسلامی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان