کد خبر : 2621
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
-

بر اساس شنیده ها؛؛

 وکیل تنگستانی در حوزه دشتی و تنگستان کاندیدا می شود

 وکیل تنگستانی در حوزه دشتی و تنگستان کاندیدا می شود
بوشهرنیوز: باید دید با نزدیک شدن به انتخابات و حمایت گروه ها و طیف های سیاسی از هر یک از کاندیداها، کدام یک از آنان با اقبال عمومی مواجه شده و ردای نمایندگی مردم در مجلس یازدهم را بر تن خواهند کرد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شنیده ها حاکیست، سیروس منوچهری یکی از وکلای پایه یک استان بوشهر از حوزه دشتی و تنگستان کاندیدا خواهد شد.

وی که اصالتا تنگستانی است گفته می شود برای کاندیداتوری از حوزه دشتی و تنگستان اعلام آمادگی کرده است.

در حال حاضر در این حوزه از نامزدهایی همچون کمال الدین شهریاری، علی زینبی، غلامحسین کرمی، سبحانی، دولاح، پورفاطمی و چند نامزد احتمالی دیگر در انتخابات مجلس یازدهم نام برده می شود.

البته هنوز تا زمان نام نویسی و بررسی صلاحیت نامزدها چند ماهی باقی مانده است و مشخص نیست کدام یک از نامزدهای احتمالی پس از احراز صلاحیت در لیست گروه های مختلف سیاسی قرار خواهند گرفت.

برخی شنیده ها حاکیست بخشی از اصولگرایان از علی زینبی در انتخابات پیش روی مجلس حمایت خواهند کرد و وی از اقبال نسبتا خوبی در این طیف برخوردار است.

در جبهه اصلاح طلبان هم اگرچه نام برخی چهره ها دیده می شود اما پورفاطمی اخیرا اعلام کرده که قطعا در انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا خواهد شد.

باید دید با نزدیک شدن به انتخابات و حمایت گروه ها و طیف های سیاسی از هر یک از کاندیداها، کدام یک از آنان با اقبال عمومی مواجه شده و ردای نمایندگی مردم در مجلس یازدهم از حوزه دشتی و تنگستان را بر تن خواهند کرد؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان