کد خبر : 3011
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
-

موج سواری بر جریان ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تاکی ؟

موج سواری بر جریان ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تاکی ؟

به گزارش بوشهر‌نیوز، بر خلاف تصور برخی از موج‌سواران، در شرایط فعلی رفتن بانوان به ورزشگاه نه تنها اولویت بانوان نیست، بلکه اولویت اصلی در جامعه هم نیست. امروز مسئله اصلی کشور که باعث ایجاد فقر، فاصله طبقاتی و هنجارهای اخلاقی و اجتماعی شده است، معیشت و اشتغال و رفاه است. جریانی که سال‌ها است

به گزارش بوشهر‌نیوز، بر خلاف تصور برخی از موج‌سواران، در شرایط فعلی رفتن بانوان به ورزشگاه نه تنها اولویت بانوان نیست، بلکه اولویت اصلی در جامعه هم نیست.

امروز مسئله اصلی کشور که باعث ایجاد فقر، فاصله طبقاتی و هنجارهای اخلاقی و اجتماعی شده است، معیشت و اشتغال و رفاه است.

جریانی که سال‌ها است اداره امور کشور را به دست گرفته، امروز به بن‌بست رسیده است و نتوانسته مشکل اساسی از مشکلات مردم را حل و رفع کند.

طبیعی است برای اینکه از این جریان سوال نشود که چه کاری برای مردم انجام داده‌اید، تلاش می‌کنند در یک اقدام فرار رو به جلو، از پاسخگویی درباره کوچک شدن سفره مردم و یا معیشت طفره بروند.

وقتی جریان حاکم و نماینده‌های این طیف می‌بینند که دستاوردی برای مردم نداشته‌اند سعی می‌کنند مسائلی نظیر ورزشگاه رفتن زنان را مطرح و دیگر قوا را ناکارآمد نشان دهند تا ناکارآمدی خودشان به حاشیه برود.

همه نخبگان و جوانان موظف هستند که نگذارند مطالبات اصلی مردم به سمت و سوی حاشیه و انحراف کشیده شود، این حاشیه‌ها و انحراف‌ها خواست دشمنان این انقلاب است.

کسانی که حضور زنان در ورزشگاه را به‌عنوان یک دغدغه مهم جامعه مطرح می‌کنند باهدف دلسوزی برای مردم و زنان این اقدام را انجام نمی‌دهند.

متأسفانه زنان بازیچه سیاسی جناح و جریان حاکم در کشور شده‌اند، به‌طوری‌که در مسئله ارتباط دادن دروغین خودکشی یک دختر به عدم حضور وی در ورزشگاه مشخص شد که هدف این جریان حتی زنان هم نبوده است.

هدف اصلی از طرح چنین مسائلی منحرف کردن ذهن متمرکز مردم از مطالبات اصلی یعنی معیشت و اقتصاد است، امروز سفره مردم کوچک‌تر شده و وضعیت ایران در سطح بین‌المللی افت شدیدی داشته است.

طرح چنین مسائلی مهر تأییدی بر بحران حاکم بر جریان‌های اعتدال و اصلاح‌طلب کشور است، سؤال ما از نمایندگان و دولت این است که چرا به‌جای صحبت کردن از ورود زنان به ورزشگاه، از ۱۴ میلیارد دلاری که از صندوق ذخیره ارزی برای هدفمندی برداشت‌شده است صحبت نمی‌کنند؟ باید مشخص شود این مبلغ در کجا صرف شده و چرا اثر آن در معیشت و سفره مردم دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان