کد خبر : 3107
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۴
-

عزل شهردار و انتخاب سرپرست در هاله‌ای از ابهام!

عزل شهردار و انتخاب سرپرست در هاله‌ای از ابهام!
بوشهرنیوز: باید دید که آیا این تغییرات و اصرار بر حذف شهردار و برگرداندن شهردار پیشین که خود نیز ارتباط نزدیکی با نماینده دارد، برنامه‌ریزی شده یا طبق یک حرکت عادی و طبیعی است!؛

به گزارش بوشهر‌نیوز،روز گذشته شورای شهر خرمشهر با حضور تمام اعضاء برای بررسی چندین موضوع تشکیل جلسه داد.

احراز سکونت شهردار یکی از مسائلی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، موضوعی که پیش از این توسط نهادهای امنیتی و قانونی احراز شده بود.

اعضای شورای شهر خرمشهر در رابطه با این نشست و با کش و قوس فراوان میان اعضا موافق و مخالف، در نهایت سه عضو جلسه، فاخر ربیعی‌فر، محمد جواد بچاری و حاتم بندری به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

پس از این اقدام، ریاست شورا دستور کار جلسه را به شور گذاشت و ۴ تن از اعضای شورای شهر(موسی مطور جزیره، علی بندری، امیر سامری و میلاد پورحمزاوی) با رای خود عدم احراز سکونت شهردار خرمشهر را تایید کردند.

همچنین این چهار تن شورا پس از عزل داوود دارابی، عزیز ساعدی را به عنوان سرپرست شهرداری خرمشهر انتخاب کردند.

این اقدام در حالی صورت گرفته که بر اساس قانون شوراها، خروج اعضای شورای شهر از جلسه باعث از رسمیت افتادن جلسه و در نهایت موجب ملغی شدن آن جلسه می‌شود.

گفتنی است که موضوع احراز سکونت شهردار مدت‌ها است که حل شده و بر اساس مدارک و اسناد فرزندان شهردار خرمشهر در مدارس خرمشهر در حال تحصیل هستند.

اصرار بر این موضوع و به حاشیه کشاندن مسایل و کمبودهای اصلی شهرستان در دوره جدید مدیریت شورای شهر خرمشهر امری بسیار تعجب‌آور است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

در هفته‌های گذشته ترکیب جدیدی بر ریاست شورای شهر خرمشهر تکیه زد، ترکیبی که ارتباط مستمر و خوبی با نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی دارد.

باید دید که آیا این تغییرات و اصرار بر حذف شهردار و برگرداندن شهردار پیشین که خود نیز ارتباط نزدیکی با نماینده دارد، برنامه‌ریزی شده یا طبق یک حرکت عادی و طبیعی است!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان