کد خبر : 3249
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۲۵
-

ویسی رفت؛

شاهینِ بوشهر دوباره وارد حاشیه شد؛ تاریخ تکرار نشود!

شاهینِ بوشهر دوباره وارد حاشیه شد؛ تاریخ تکرار نشود!
بوشهرنیوز: سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود کناره گیری کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ عبداله ویسی که در هفته های اخیر پس از کسب نتایج ضعیف توسط تیم شاهین بوشهر با انتقادات شدیدی مواجه شده بود امروز رسما اعلام کرد از این تیم کناره گیری می کند.

 

البته وی کناره گیری اش را منوط به برگزاری جلسه ای با باشگاه و توافق در آن دانسته بود اما از نحوه گفتگوی ویسی با رادیو ایران مشخص بود که وی دیگر تمایلی برای ماندن در شاهین ندارد.

 

ویسی که از هواداران شاهین به جهت نتایج ضعیف این تیم عذرخواهی کرده بود، مخالفین خود را پنج شش نفر دانست که از یک خانواده هستند.

 

سرمربی شاهین حتی گفته بود که این چند نفر با عربده کشی در تمرین شاهین حاضر شدند و در نهایت پلیس توانست آنان را جمع و جور کند.

 

ویسی که در نیم فصل گذشته هدایت شاهین را برعهده گرفت و توانسته بود این تیم را به لیگ برتر برساند اما در این لیگ با حواشی بسیاری مواجه شد و سرانجام عطای ماندن در شاهین را به لقایش بخشید.

 

اکنون باید دید واکنش مسئولین شاهین به استعفای سرمربی این تیم چه خواهد بود و آیا آنان با کناره گیری ویسی موافقت خواهند کرد و در صورت پذیرفته شدن استعفای وی چه کسی به عنوان جایگزینِ وی هدایت تیم مردمی و پرطرفدار شاهین را برعهده خواهد گرفت؟

 

البته مسئولین فوتبال به ویژه مدیران شهرداری و شاهین باید عنایت داشته باشند حاشیه ها طوری این تیم را احاطه نکند که در روزهای پایانی لیگ برتر گرفتاری های چند سال قبل تکرار شده و تیم مردمی شاهین بوشهر تجربه تلخ گذشته را تکرار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان