کد خبر : 3283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۱۸
-

ندری رفت؛

دلوار؛ شهری که شهردار ندارد

دلوار؛ شهری که شهردار ندارد
بوشهرنیوز: این روزها شهروندان دلواری با مشکلات ریز و درشتی در حوزه شهری دست و پنجه نرم می کنند و انتخاب شهردار می تواند موجب برون رفت از بلاتکلیفی و برخی مشکلات آنان شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ مدتی است عزیزاله ندری، شهردار دلوار استعفا داده و شورای اسلامی این شهر یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری دلوار انتخاب کرده است.

 

گزارش های دریافتی حاکیست تاکنون نام چند گزینه برای شهرداری دلوار مطرح شده است اما گفته می شود هنوز شورای اسلامی این شهر تحرکی جدی برای انتخاب شهردار از خود نشان نداده و در حال حاضر شهرداری با سرپرست اداره می شود.

 

شهر دلوار که در سال های اخیر به دلیل احداث مجتمع های تجاری گوناگون به عنوان یکی از قطب های اقتصادی استان بوشهر مطرح شده و از اهمیت خاصی برخوردار است به نظر می رسد هم اکنون در حوزه مدیریت شهری به دلیل عدم برخورداری از شهردار دچار رکود شده است.

 

بررسی ها نشان می دهد در چندماه اخیر پروژه های شهرداری دلوار در سطح این شهر دچار رکود بوده و مدیریت شهری مدت هاست نتوانسته است طرح های نیمه کاره را به پایان رسانده یا پروژه های جدیدی تعریف کند.

 

از طرفی نیمه دوم سال فرارسیده و مدت زمان زیادی هم به پایان سال ۹۸ و سفرِ مسافرین نوروزی به استان بوشهر و شهرهای ساحلی باقی نمانده است و شهر دلوار به دلیل قرار گرفتنِ موزه شهید رییسعلی دلواری در آن و همچنین برخورداری از بازارِ ته لنجی به عنوان یکی از نقطه های هدفِ مسافرین همیشه مورد استقبال آنان بوده است.

 

به نظر می رسد شورای اسلامی شهر دلوار برای برون رفت از رکود شهری هر چه سریع تر باید آستین ها را بالا زده و مدیریت شهری را از سرپرستی خارج کند و با انتخاب شهردار جدید در راستای توسعه و رفعِ مشکلات گام بردارد.

 

این روزها شهروندان دلواری با مشکلات ریز و درشتی در حوزه شهری دست و پنجه نرم می کنند و انتخاب شهردار می تواند موجب برون رفت از بلاتکلیفی و برخی مشکلات آنان شود.

 

باید دید شورای اسلامی شهر دلوار سرانجام چه زمانی به انتخاب شهردار اقدام کرده و از دلِ گزینه های مطرح کدام یک ردای شهرداری این شهر را بر تن خواهند کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان