کد خبر : 3378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۶
-

بر اساس شنیده ها؛

فرماندار خرمشهر، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌شود؟

فرماندار خرمشهر، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌شود؟
بوشهرنیوز: با وجود اینکه معاون سیاسی وزارت کشور در مصاحبه با رسانه‌ها از توقف جابجایی و تغییر فرمانداران و استانداران تا پایان انتخابات مجلس خبر داده بود، اما خبرها از جابه جایی مودت حکایت دارد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز؛ بر اساس اخبار به دست رسیده، کوروش مودت فرماندار فعلی شهرستان خرمشهر قرار است که به یک منصب استانی دست پیدا کند.

 

بر همین اساس برخی از گمانه‌زنی‌ها از معارفه قریب الوقوع “کورش مودت” به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر می‌دهند.

 

با وجود اینکه معاون سیاسی وزارت کشور در مصاحبه با رسانه‌ها از توقف جابجایی و تغییر فرمانداران و استانداران تا پایان انتخابات مجلس خبر داده بود، اما خبرها از جابه جایی مودت حکایت دارد.

 

کوروش مودت کمتر از ۳ ماه است که به عنوان فرماندار خرمشهر انتخاب شده و در این مدت کم، اتفاقات زیادی را در سطح شهرستان تجربه کرده است.

 

حال برخی از رسانه‌ها و افرادی که بنا ندارند نامشان فاش شود، عنوان می‌کنند که تا روزهای آینده مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان معرفی می‌شود.

 

همچنین در روزهای آینده فرماندار ویژه خرمشهر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز معرفی خواهد شد.

 

برخی خبرها شهاب صدیقی فرماندار سابق امیدیه و مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان و همچنین بیژن ربیعی مدیر سابق خبرگزاری ایرنا خوزستان و معاون فعلی فرمانداری آبادان را گزینه‌های فرمانداری خرمشهر عنوان می‌کنند.

 

این اخبار در حالی مطرح است که قطعا نمی‌توان نقش پررنگ فرمانداری خرمشهر در حواشی پیش آمده در شهرستان خرمشهر را انکار یا نادیده گرفت.

 

حواشی پیش آمده در شورای شهر و عزلی که صراحتاً از سوی وزارت کشور، کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند فاقد وجاهت قانونی شناخته شده است.

 

شاید بتوان گفت که این تغییر نابهنگام، در راستای تکمیل پازل بازگشت ناپذیری این اقدامات عجیب و غریب شورای شهر خرمشهر است.

 

حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه در شهر و استان رخ خواهد داد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان