کد خبر : 3382
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
-

رضایی اعلام کرد؛

هیات های نظارت بر انتخابات مجلس در استان بوشهر مشخص شدند

هیات های نظارت بر انتخابات مجلس در استان بوشهر مشخص شدند
بوشهرنیوز: اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شهرستان ها در استان بوشهر تعیین شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ خلیل رضایی سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای ماده سه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده شش قانون نظارت شورای نگهبان، احکام اعضای هیات های نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان های ده گانه استان از طرف هیات مرکزی صادر شد.

 

قائم مقام هیات نظارت استان با اشاره به روند قانونی و نحوه انتخاب اعضای هیاتهای مذکور اظهار داشت: هیات نظارت استان، طبق قانون از بین اقشار مختلف و معتمدین، افراد تحصیل کرده و دارای تجربه در امر برگزاری انتخابات، از هر شهرستان شش نفر را به هیات مرکزی نظارت معرفی و در نهایت وفق مقررات و شاخص های قانونی، اقدام به صدور حکم سه نفر از افراد پیشنهادی شده است.

 

وی با تاکید به التزام عملی اعضای هیاته ای نظارت نسبت به رعایت قانون، بی طرفی در انتخابات و عدم جانبداری از داوطلبان تاکید کرد و ابراز داشت: اعضای هیات نظارت استان و شهرستان ها، به عنوان بازوان شورای نگهبان، تمام توان خود را جهت نظارت موثر بر جریان انتخابات در همه سطوح و جلوگیری از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام و صیانت از رای مردم بکار خواهد برد.

 

رضایی افزود: فعالیت های غیر قانونی از جمله تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی توسط شبکه نظارت و نهادهای مربوطه و همچنین کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی رصد و قطعا طبق ضوابط و قوانین انتخاباتی بر خورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی در پایان از مردم استان خواستار همکاری به منظور ارسال گزارش های تخلفات انتخاباتی شد و تصریح کرد: هیات های نظارت آمادگی لازم جهت دریافت گزارش های مردمی تخلفات و جرائم انتخاباتی در سراسر استان را دارد و هم استانی های گرامی می توانند گزارش ها و مستندات خود را به دفاتر نظارتی شورای نگهبان در استان و شهرستان ها تحویل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان