کد خبر : 3441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۲۸
-

نمایندگان استان از چهره ای ورزشی حمایت کردند؛

۴ نماینده استان بوشهر مقابلِ مدیرکل ورزش و جوانان استان

۴ نماینده استان بوشهر مقابلِ مدیرکل ورزش و جوانان استان
بوشهرنیوز: چهار نماینده استان بوشهر در نامه ای حمایت خود را از یکی از چهره های ورزشی استان اعلام کرده و خواستار جایگزینی وی با احمد بهروزیان فر، مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان بوشهر شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود خدری، سعادت، الماسی و شهریاری در اقدامی هماهنگ نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده و خواستار جایگزینی یکی از چهره های ورزشی با بهروزیان فر شدند.

 

شاید این از معدود دفعاتی باشد که چهار نماینده استان بوشهر بر روی یک موضوع اتفاق نظر داشته و همه آن ها بر یک گزینه تاکید کردند.

 

البته تغییر مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان بوشهر مدت هاست توسط برخی چهره های ورزشی استان دنبال می شود و ظاهرا این بار ورزشی ها توانستند نظر چهار نماینده استان را نیز جلب کرده و آنان را با خود همراه کنند.

 

باید دید با این نامه، موضع وزیر ورزش و جوانان چگونه خواهد بود و آیا سلطانی فر دست به تغییر مدیرکلش در استان بوشهر خواهد زد یا این که همچنان از بهروزیان فر در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان بوشهر استفاده خواهد کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بوشهری سه شنبه , 7 آبان 1398 - 14:31

بهروزیان هم یک روز میرود ولی بعدها تاریخ میگوید که بهترین مدیرکل تاریخ استان بوشهر بود.

moslm شنبه , 11 آبان 1398 - 11:43

بدترین مدیر ورزشی استان بوشهر شاخص سلامت و بی تحرک ترین استان در کل کشور زمان مدیریت ایشون اتفاق افتاد هیچ برنامه ایی برای ورزش همگانی نداشتن یک آدم پشت میز نشین تمام زمین های فوتبال در محلات که زمین خواری شده زمان ایشون و مدیر قبلی اتفاق افتاد از زمین فوتبال پشت مسجد قرآن بگیر تا زمین فوتبال محله بلامانع و خیلی از محله های دیگه که به جاش آپارتمان سبز شده همه مردم پول باشگاه ندارند ایشون ورزش خصوصی کردن و در همون سمت دارند هل میدن

آخرین اخبار

ایران و جهان