کد خبر : 3619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
-

در خرمشهر؛

تصمیمات پشت پرده برای شهرداری «لویمی» نتیجه داد

تصمیمات پشت پرده برای شهرداری «لویمی» نتیجه داد
بوشهرنیوز: محمود دلف لویمی همان شهردار اسبق دارخوین است که خبرها حاکی از شهردار شدن او بود، حال باید دید که این شخص چه تحولاتی را در خرمشهر خسته از فرافکنی و تفرقه ایجاد می‌کند.؛

بوشهرنیوز- مدت‌ها بود که خرمشهر شهردار نداشت و با سرپرست کار خود را اداره می‌کرد، نداشتن شهردار در خرمشهر داستان مفصلی دارد که باید با دقت و عدالت و انصاف به آن پرداخته شود.

 

پس از تغییر ترکیب هیات رئیسه شورای شهر خرمشهر، تمام راهبردها در این شورا عوض شد، شهرداری که با هزار سلام و صلوات آورده بودند، شورای‌ها به تکاپو افتادند تا او را راهی منزل کنند!

 

بالاخره پس از مدت‌ها و با داشتن بهانه‌های بنی‌اسرائیلی، داوود دارابی شهردار خرمشهر عزل و عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر شد.

 

اما این پایان داستان نبود، زمان به انتخاب شهردار رسید، اعضای متشنج و دور از هم شورای شهر باز پا را بر همدلی گذاشتند و در انتخاب شهردار و گزینه‌ها به جدل و بحث کشانده شدند.

 

در هفته گذشته، شورای شهر خرمشهر برای انتخاب شهردار فراخوان داد تا داوطلبان این پست مهم و حساس به این شورا مراجعه کنند.

 

بیش از ۲۰ نفر برای سکانداری این پست مراجعه کردند و برنامه‌های کذایی خود را برای آبادانی و خرمشهر شهرستان ارائه دادند!

 

اما از گوشه و کنار خبر می‌رسید که از قبل شهردار خرمشهر انتخاب شده و این برنامه‌ها و داوطلبان فقط یک بازی و نمایش است.

 

همه صحبت‌ها این بود که با مشورت نماینده مردم خرمشهر در مجلس و ۴ عضو شورا، شهردار سابق دارخوین قرار است شهردار جدید خرمشهر شود.

 

اما از سوی رئیس شورا این مسئله تکذیب شد و قرار بود نخستین جلسه انتخاب شهردار برگزار شد که با عدم حضور ۳ نفر از اعضاء، جلسه به حد نصاب نرسید و لغو شد.

 

گفتنی است چهار نفری که در این جلسه حضور پیدا کردند، همان افرادی هستند که منتسب به نماینده‌اند و این به معنای آمادگی برای انتخاب فرد از پیش در نظر گرفته شده!

 

جلسه دوم برگزار شد اما این بار همه اعضاء حضور پیدا کردند تا شهردار جدید خرمشهر را انتخاب کنند و این بار محمود دلف لویمی با ۶ رای سکان‌دار شهرداری خرمشهر شد.

 

محمود دلف لویمی همان شهردار اسبق دارخوین است که خبرها حاکی از شهردار شدن او بود، حال باید دید که این شخص چه تحولاتی را در خرمشهر خسته از فرافکنی و تفرقه ایجاد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان