کد خبر : 3674
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

مسئولان تدبیر کنند؛

تاثیرِ گرانی بنزین بر میوه و تره بار بوشهر

تاثیرِ گرانی بنزین بر میوه و تره بار بوشهر
بوشهرنیوز: گزارش های دریافتی حاکیست کرایه حمل وانت بار از کازرون به بوشهر پس از افزایش قیمت بنزین دو تا سه برابر شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود به دلیل اینکه بخش عمده میوه و تره بار بوشهر از کازرون تامین می شود، گرانی بنزین باعث گرانی کرایه ها شده است.

 

بنا بر این گزارش، کسبه بوشهر اعلام داشتند کرایه حمل یک وانت بار تا روز پنجشنبه بین ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزارتومان بوده اما از روز شنبه و با افزایش قیمت بنزین این میزان به ۳۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

گفته می شود برخی از خودروهای حمل بار با قیمت های جدید نیز حاضر به خدمات رسانی نیستند و به همین علت ورودی میوه و تربار به مرکز استان در اثر نبود ثبات شغلی و افزایش قیمت سوخت کاهش یافته است.

 

فعالین حوزه میوه و تره بار بوشهر می گویند افزایش سه برابری قیمت بنزین روی هزینه تمام شده انواع میوه و تره بار که می بایست از استان های همجوار به ویژه استان فارس و شهر کازرون به بوشهر حمل شود تاثیر چشمگیری داشته است.

 

گزارش های میدانی حاکیست هم اکنون برخی اقلام ضروری مردم مانند سیب زمینی، پیاز، خیار و به طور کلی میوه جات در حال کاهش است.

 

به نظر می رسد مسئولین در استان بوشهر هر چه سریع تر می بایست چاره اندیشی کنند و پیش از این که مشکلی برای معیشت مردم پیش بیاید با ارائه راهکارهای اصولی و منطقی ضمن جلوگیری از زیان فعالین در حوزه حمل و نقل، مایحتاج اولیه شهروندان را همچون گذشته در اختیارشان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان