کد خبر : 3848
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
-

با نام نویسی در فرمانداری دشتی؛

علی زینبی رسما کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان شد+تصاویر

علی زینبی رسما کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان شد+تصاویر
بوشهرنیوز: علی زینبی، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر امروز با حضور در فرمانداری دشتی و نام نویسی به عنوان کاندیدای مجلس یازدهم؛ رسما کاندیداتوری خود را از حوزه دشتی و تنگستان اعلام کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ امروز دهم آذرماه ۹۸، نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم در سراسر کشور آغاز شد.

 

علی زینبی، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر امروز با حضور در فرمانداری دشتی و نام نویسی به عنوان کاندیدای مجلس یازدهم؛ رسما کاندیداتوری خود از حوزه دشتی و تنگستان را اعلام کرد.

 

 

وی پیش از نام نویسی ابتدا به گلزار شهدای اهرم رفته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

در گلزار شهدای اهرم پدر شهید اکبر امیرزاده؛ اولین شهید شهر اهرم همراه با دیگر خانواده های شهدا به استقبال زینبی رفتند.

 

زینبی نیز به محض مشاهده پدر شهید امیرزاده بر دستان وی بوسه زد.

 

 

معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر سپس بر مزار شهدا حاضر شده و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

 

پس از اهرم، این کاندیدا به همراه جمع کثیری از حامیانش از حوزه تنگستان و دشتی در گلزار شهدای خورموج نیز حضور یافت.

 

زینبی پس از ادای احترام به شهدای دشتی سپس به فرمانداری این شهرستان رفت و به عنوان اولین کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان رسما نام نویسی کرد.

 

وی در حاشیه ثبت نام خود به عنوان نامزد مجلس یازدهم با اشاره به بیاناتی از امام خمینی(ره)، مجلس را عصاره فضائل ملت دانست و گفت: مجلس قوی و مقتدر می تواند بسیاری از مشکلاتی را که امروز کشورمان با آن دست و پنجه نرم می کند، حل نماید.

 

 

علی زینبی با بیان این که اگر مجلس کارآمد و توانمند باشد قطعا شاهد ظهور دولتی توانا در کشور خواهیم بود، ابراز داشت: مجلس می تواند با انتخاب وزرایی مجرب و پاکدست کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بدهد.

 

معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: نمایندگان قوی، مقتدر و تصمیم ساز می توانند با وضع قوانین دقیق و نظارت اصولی بسیاری از منافذ و روزنه های فساد را در سازمان ها و نهادهای دولتی ببندند.

 

وی با بیان این که نظام ما نظامی اسلامی است که بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است، افزود: باید نمایندگانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که بر مدار اخلاق دینی حرکت کنند یعنی مجلسی که عصاره فضائل ملت بزرگ ایران اسلامی است باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

 

 

زینبی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که بارها توسط مقام معظم رهبری به آن تاکید شده است، افزود: قطعا با شکل گیری مجلسی متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید ویژه داشته اند می توان شاهد رشد و توسعه کشور در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی بود.

 

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ما، استان بوشهر را یکی از استان های متمول کشور دانست و گفت: استان بوشهر با برخورداری از حدود ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارای ظرفیت ها و پتانسیل های عظیمی مانند نفت، گاز و صنایع پایین دستی آن ها مانند انواع پتروشیمی ها از یک طرف و همچنین زمین های مستعد کشاورزی و نخلستان ها از سوی دیگر است که همه آن ها در صورت مدیریت صحیح و اصولی می توانند موجب اشتغال پایدار برای مردم منطقه به ویژه جوانان شوند.

 

زینبی به پتانسیل دریا و بندر در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: وجود بنادر متعدد در منطقه به خصوص در دو شهرستان دشتی و تنگستان و امکان مراودت های تجاری با کشورهای همسایه خصوصا حوزه خلیج فارس از پتانسیل های ممتاز استان بوشهر به ویژه شهرستان های دشتی و تنگستان محسوب می شود.

 

 

این کاندیدای مجلس یازدهم ادامه داد: قطعا با نگاه امیدوارانه به آینده و آزادسازی تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه می توان زمینه ای را فراهم آورد که اتفاقات بزرگی در دشتی و تنگستان رقم بخورد.

 

زینبی با تاکید بر لزوم استفاده از سرمایه های انسانی و نیروهای بومی برای توسعه و پیشرفت منطقه اظهار داشت: با استفاده از سرمایه های انسانی، نیروهای مستعد و شاخص منطقه می توان در راستای رشد، توسعه و پیشرفت دو شهرستان دشتی و تنگستان به نحو مطلوب بهره برد.

 

 

وی در پایان گفت: امروز به حول قوه الهی و عنایات ولی عصر صاحب الزمان (عج) و ائمه معصومین علیهم السلام و با استعانت به خون شهدای صدر اسلام، شهدای هشت سال دفاع مقدس، امام شهدا و در ظل رهبری داهیانه امام خامنه ای برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام و شرکت نمودم و آمده ام تا آبرویم را با خداوند سبحان معامله کنم، نمی شود فقط به نظاره نشست زیرا پای اسلام و انقلاب در کار است و آبروی من از خون شهدا بالاتر نیست.

 

گفتنی است در زمان نام نویسی علی زینبی در فرمانداری دشتی بسیاری از چهره ها و شخصیت های مطرحِ شهرستان های دشتی و تنگستان این کاندیدا را همراهی می کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان