کد خبر : 3969
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
-

بر اساس شنیده ها؛

موسی احمدی و علی زینبی؛ دو گزینه جبهه انقلاب در دو حوزه انتخابیه استان بوشهر

موسی احمدی و علی زینبی؛ دو گزینه جبهه انقلاب در دو حوزه انتخابیه استان بوشهر
بوشهرنیوز: شنیده ها حاکیست اگرچه اختلافاتی در حوره بوشهر، گناوه و دیلم در بین اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وجود داشته و هنوز به جمع بندی قطعی نرسیده اند اما در دو حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین دشتی و تنگستان نیروهای انقلاب تقریبا نامزد نهایی خود را مشخص کرده اند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شنیده ها حاکیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر تصمیم دارند در دو حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین دشتی و تنگستان از حجت الاسلام موسی احمدی و علی زینبی حمایت کنند.

مدت زمان زیادی تا انتخابات مجلس یازدهم باقی نمانده است و به همین دلیل طیف ها و گروه های سیاسی اجتماعی تقریبا نشست های لازم را برگزار و برای حمایت از نامزدها تصمیم گیری کرده اند.

اگرچه هنوز تا زمان اعلام صلاحیت نامزدها چند هفته ای باقی مانده است اما نیروهای سیاسی گزینه های متعدد را مورد بررسی قرار داده تا در صورت تایید هر یک از نامزدها زمان را از دست ندهند.

شنیده ها حاکیست اگرچه اختلافاتی در حوره بوشهر، گناوه و دیلم در بین اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وجود داشته و هنوز به جمع بندی قطعی نرسیده اند اما در دو حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین دشتی و تنگستان نیروهای انقلاب تقریبا نامزد نهایی خود را مشخص کرده اند.

در حال حاضر گفته می شود نیروهای انقلاب تصمیم دارند در حوزه جنوب استان بوشهر یعنی حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه از حجت الاسلام موسی احمدی حمایت کرده و این نامزد انتخابات مجلس یازدهم را در لیست خود قرار بدهند.

همچنین خبر می رسد نیروهای انقلابی در حوزه دشتی و تنگستان نیز تصمیم به حمایت از علی زینبی داشته و پس از اعلام صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان، طی بیانیه ای از معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر حمایت خواهند کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان