کد خبر : 3993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
-

به دلیل بارندگی شدید؛

تعطیلی مدارسِ بوشهر، جم، عسلویه، کنگان، دیر و دشتی در شیفتِ صبحِ روزِ سه شنبه

تعطیلی مدارسِ بوشهر، جم، عسلویه، کنگان، دیر و دشتی در شیفتِ صبحِ روزِ سه شنبه
بوشهرنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: به دلیل بارندگی مدارس ۶ شهرستان استان تعطیل شده است و همچنین به دلیل ریزش کوه، پاکسازی مسیر عسلویه به شیراز انجام شده است و نیروهای راهداری در محور حضور دارند. ؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ جهانگیر دهقانی اظهار داشت: با توجه به شدت بارندگی‌ها و با تصمیم فرمانداران، مدارس شهرستان‌های بوشهر، جم، عسلویه، کنگان، دیر و دشتی برای سه‌شنبه در شیفت صبح تعطیل اعلام شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: با توجه به افزایش بارندگی‌ها از امشب تا ظهر فردا تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در خصوص تعطیلی مدارس برای شیفت عصر تاکنون تصمیم‌گیری نشده است.

 

وی با اشاره به طغیان رودخانه‌ها و احتمال وقوع سیل ابراز کرد: مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی از محورها عبور کنند. در حال حاضر تمامی مسیرهای استان بوشهر باز می‌باشد و فقط جاده روستایی درازی به چاوشی در شهرستان دشتی به علت آب‌گرفتگی آب‌نمای در حال ساخت این مسیر، مسدود شده است.

 

دهقانی با اشاره به ریزش کوه در مسیر جم به سیراف به فارس گفت: این مسیر کوهستانی است و یکی از چالش‌های استان در فصل بارندگی است که جز محور پرتردد عسلویه به شیراز محسوب می‌شود. در حال حاضر پاکسازی مسیر انجام شده است و اکیپ‌های راهداری نیز در این مسیر حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین بارندگی با ۱۰۴ میلیمتر در شهر دلوار شهرستان تنگستان رخ داده گفت: بر اثر بارندگی، علاوه بر معابر سه منزل نیز دچار آب‌گرفتگی شد که نیروهای امدادی سریعا برای تخلیه آب ورود کردند و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهراد دوشنبه , 25 آذر 1398 - 23:14

امو والا برازجونم دیگه میبسین کلتونه میخوارد

آخرین اخبار

ایران و جهان